اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خسارت 6 هزار میلیاردی خسارت زلزله کوهرنگ تایید شد

سرپرست سازمان مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به تایید مبلغ 6 هزار میلیارد ریالی خسارت ناشی از زلزله کوهرنگ گفت: با تصویب در هیئت دولت در کمتر از یک ماه هزینه خسارات جذب شده و دستگاه‌ها می‌توانند کار بازسازی را آغاز کنند.

خسارت 6 هزار میلیاردی خسارت زلزله کوهرنگ تایید شد

خسرو کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به سفر روز گذشته رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خوشبختانه اعتبار ۶ هزار میلیارد ریالی ارزیابی شده در استان برای زلزله اخیر شهرستان کوهرنگ به طور کامل از سوی رئیس ستاد بحران کشور تایید و برای تصویب روز یک‌شنبه در هیئت دولت مطرح خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورت تصویب مبلغ خسارت در هیئت دولت در زمانی کمتر از یک ماه مراحل اداری انجام شده و هزینه جذب استان خواهد شد تا کلیه ادارات از جمله بنیاد مسکن، راهداری و ... برای ترمیم خسارت‌ها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر دستاوردهای سفر رئیس سازمان بحران کشور به استان آشنایی با منطقه و محرومیت مردم روستاهای شهرستان کوهرنگ بود که باعث شد مبالغ تسهیلات بانکی و تسهیلات بلاعوض اختصاص یافته به مردم زلزله‌زده کوهرنگ افزایش یابد.

کیانی اضافه کرد: همچنین اعطای پروانه ساخت برای بازسازی منازل آسیب‌دیده از زلزله نیز رایگان شده و تسریع در رفع مشکلات مردم این منطقه به کلیه دستگاه‌های مرتبط مثل بنیاد مسکن ابلاغ شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول