اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ورود اولین سامانه بارشی از امشب (6 آبان) به استان ایلام

کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: اولین سامانه بارشی از شب پنجشنبه وارد استان ایلام می‌شود و تا اوایل روز یکشنبه در استان به فعالیت بارشی خود ادامه می‌دهد.

ورود اولین سامانه بارشی  از امشب (6 آبان) به استان ایلام

ساسان رستمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اولین سامانه بارشی از شب پنجشنبه وارد استان ایلام می‌شود و تا اوایل روز یکشنبه در استان به فعالیت بارشی خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: رگبار و رعد و برق، بارش‌های رگباری و خطر صاعقه از دیگر پیامدهای جوی این سیستم بارشی است و دامنه پراکنش این سامانه بارشی تمام نواحی استان ایلام را در بر می‌گیرد.

کارشناس هواشناسی استان ایلام گفت: از اواخر امروز ابرناکی هوا، وزش باد به نسبت شدید و بارش‌های پراکنده شروع و عصر جمعه بارش‌ها تقویت شده و تا اوایل روز شنبه ادامه دارد و به تدریج این سامانه بارشی روز یکشنبه از استان خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: هرچند ریزش‌های این سامانه بارشی چندان موثر و شدید نیست، اما با توجه به اینکه اولین بارش پاییزی استان است موجب لغزندگی و آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول