اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اولین دیدار مقامات رام‌الله و امارات بعد از توافق سازش ابوظبی با تل‌آویو

حاکم دبی امروز در حاشیه نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با رئیس اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد که نخستین دیدار مقامات دو طرف از زمان امضای توافق سازش ابوظبی با تل‌آویو است.

اولین دیدار مقامات رام‌الله و امارات بعد از توافق سازش ابوظبی با تل‌آویو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد بن راشد آل مکتوم» حاکم دبی با «ماجد فرج» رئیس سازمان اطلاعات فلسطین در حاشیه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی دیدار کرد.

به گزارش روسیا الیوم، این نخستین دیدار یک مقام اماراتی و یک مقام فلسطینی از زمان تیرگی روابط دو طرف پس از اعلام سازش و عادی‌سازی روابط مقامات ابوظبی با تل آویو است.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد دیدار محمد بن راشد با  ماجد فرج در حاشیه بازدید وی از غرفه فلسطین در اکسپو دبی صورت گرفته است.

این اولین دیدار بین یک مقام بلندپایه فلسطینی با حاکم دبی از زمانی است که روابط دو طرف به دنبال انعقاد توافقنامه عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی رو به تیرگی گرایید و همان زمان تشکیلات خودگردان در بیانیه‌ای تند و تیز اماراتی‌ها را به خیانت و خنجر از پشت به فلسطینی‌ها متهم کرد.

محمد بن راشد امروز در حساب کاربری خود در توییتر گفت: امروز مفتخر شدم از غرفه فلسطین در اکسپوی دبی بازدید کنم، جایی که فرهنگ فلسطین، تاریخ فلسطین و سرزمین مقدس در فلسطین حاضر است.

این در حالی است که رسانه‌ها می‌گویند واشنگتن تحرکات ناگهانی را برای احیای مذاکرات به تعلیق درآمده میان تشکیل خودگردان فلسطین و تل‌آویو با وجود فراهم نبودن شرایط آن آغاز کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول