اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حاشیه و فضاسازی بلای جان تیم فوتبال پدیده/ سیدصالحی: مشکل مالی نداریم

سرپرست تیم فوتبال پدیده بروز مشکلات به وجود آمده این روزهای پدیده را حاشیه و فضاسازی دانست و گفت: اینکه اعلام می‌کنند پدیده به خاطر مشکلات مالی بازی نمی‌کند، حاشیه‌هایی است که بلای جان این تیم شده است.

حاشیه و فضاسازی بلای جان تیم فوتبال پدیده/ سیدصالحی: مشکل مالی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مهدی سیدصالحی امشب در ارتباط زنده تلویزیونی با برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش در خصوص وضعیت تیم پدیده اظهار کرد: قضیه‌ این است که دو ماه پیش که مدیریت تیم به مالک و رئیس هیئت‌مدیره برگردانده شد شرایط سختی در تیم حکم‌فرما بود و مسئولان باشگاه سعی کردند مشکلات و حواشی را برطرف کنند.

سرپرست تیم فوتبال پدیده با قدردانی از تلاش بازیکنان تیمش در دیدار با تیم آلومینیوم گفت: متأسفانه قبل از بازی با مس رفسنجان، سناریوهایی پیش آمد که بازیکنان ما بازیچه یک سری افراد و حاشیه‌ها شدند.

وی ضمن رد کردن مشکلات مالی پدیده خاطرنشان کرد: تیمی که ۱۶۰ میلیون هزینه خسارت لغو پرواز تیم را می‌پردازد مشکل تأمین آب‌معدنی برای تمرین ندارد،  امروز هم ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان به حسابشان واریزشده است.

 سیدصالحی  بابیان اینکه ما در کنار بازیکنان هستیم ، نه در مقابل بازیکنان؛ و آمده‌ایم تا از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنیم، بیان کرد: برای یک بازی حدود ۱۰۰ نفر زحمت می‌کشند که ۲۰ نفر بروند داخل زمین، همیشه تجهیزاتی پشت موضوع وجود دارد اما بالاخره بااین‌وجود مشکلاتی پیش می‌آید.

وی با اشاره به اینکه برخی از بازیکنان تیم فوتبال پدیده می‌گویند ما تا ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را نگیریم به زمین نمی‌رویم، ادامه داد: به نظر شما باشگاه در مقابل بازیکنی که برای باشگاه تصمیم می‌گیرد چه واکنشی باید داشته باشد؟

سرپرست تیم فوتبال پدیده ابراز کرد: ما بخش خصوصی هستیم و روی تعهدات و چک‌هایی باقی باشگاه‌ها به ما می‌دهند حساب کرده‌ایم، اکنون ابتدای فصل است و ما انتظار داریم همان‌طور که از بازیکنان تقدیر کردیم، نظم و انضباط هم در باشگاه حاکم باشد.

وی یادآور شد: باشگاه و بازیکنان هر دو باید به تعهدات خود عمل کنند، ما به بازیکنان تعهد کردیم که ابتدای فصل ۱۰ درصد قرارداد به بازیکنان پرداخت شود اما بازیکنان به باشگاه می‌گویند ما تا ۳۰ درصد نگیریم بازی نمی‌کنیم.

سیدصالحی بابیان اینکه مقصر این اتفاقات حاشیه‌هایی است که برای این تیم درست می‌کنند، ادامه داد: به دنبال این هستیم که آرامش به تیم بازگردد و ما اینجا آمده‌ایم تا خدمتگزار مردم مشهد باشیم اما برخی با طرح وجود مشکلات مالی، نداشتن لباس و آب‌معدنی برای تیم حواشی درست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای بازی با مس بلیط پرواز مشهد به تهران و تهران به کرمان خریداری شد که به همراه هزینه هتل(۱۶۰ میلیون تومان) هدر رفت، اذعان کرد:  ما به تعهدات خود عمل کرده‌ایم، من در باشگاه‌های بزرگ که بودم اعتصاب هم کردیم اما برای هواداران بااینکه پولی به ما داده نشد بازی کردیم و در پایان فصل نیز ۵۰ درصد مبلغ قرارداد را به خاطر همان هواداران بخشیدم.

سرپرست تیم فوتبال پدیده بابیان اینکه اگرچه تاکنون دو بازی از فصل گذشته اما متأسفانه در رسانه‌ها  گفته‌شده که تیم پدیده به خاطر مشکلات مالی بازی نمی‌کند، در پاسخ به سؤال مطرح‌شده که مقصر اصلی این قضایا و اتفاقات اخیر تیم پدیده کیست؟ خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالی داشتیم چگونه سه بازی دوستانه در تهران با اقامت در بهترین هتل این شهر انجام دادیم؟ حواشی ما را اذیت می‌کنند و این دروغ‌ها را در فضای مجازی پخش می‌کنند که درست نیست.

وی همچنین با اشاره به زحمات ۲ ماهه رضا مهاجری برای تیم پدیده، افزود: متأسفانه مشکلاتی که در روزهای اخیر برای این تیم با حواشی که درست شد باعث شد وی از این سمت استعفا کند.

سیدصالحی از هواداران درخواست کرد که به حواشی توجه نکنند چراکه این حواشی زیبنده فوتبال نیست.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول