اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تنها گذاشتن مسلمانان افغانستان کار اشتباهی است

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس تنها گذاشتن مسلمانان و شیعیان افغانستان را کاری اشتباه دانست و گفت: امیدواریم از کشورهایی که برای بازسازی و توسعه اقتصادی افغانستان اعلام آمادگی کرده‌اند عقب نیفتیم.

تنها گذاشتن مسلمانان افغانستان کار اشتباهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سلمان اسحاقی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: مشکلات افغانستان در حوزه بین‌الملل به عنوان یک دغدغه در مجلس در حال پیگیری است.

وی تنها گذاشتن مسلمانان و شیعیان افغانستان را کاری اشتباه دانست و بیان داشت: امیدواریم به عنوان بازوی دولت از کشورهایی که برای بازسازی و توسعه اقتصادی افغانستان اعلام آمادگی کرده‌اند عقب نیفتیم و درگیر مسائل حاشیه‌ای نشویم.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برخی دشمنان داخلی ما را درگیر حاشیه کردند تا از بازارهای اقتصادی افغانستان غافل شویم، مطرح کرد: امیدواریم از ابعاد اقتصادی این کشور همسایه استفاده کنیم.

اسحاقی به موضوع انتخاب استاندار خراسان‌جنوبی هم گریزی زد و عنوان کرد: براساس ۱۷ شاخص اعلامی از سوی نماینده ولی فقیه در انتخاب استاندار نظر خود را به وزارت کشور اعلام کردیم که نماد اصلی این شاخص‌ها انقلابی بودن است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه صدور مجوزها کشور ایران در بین ۱۹۸ کشور رتبه ۱۷۸ را داشت، گفت: طبق ماده ۲۲ قانون توسعه پنجم دولت مکلف بود سالانه این را 5 رتبه کاهش دهد اما محقق نشد.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قانون تسهیل در صدور برخی مجوز کسب و کار موجب شد بروکراسی اداری نامناسب حذف شود، عنوان کرد: باید به سمت بانکداری اسلامی برویم و تا زمانی که بانکداری ما درست نشود اقتصاد ما درست نمی‌شود.

اسحاقی همچنین در پایان مطرح کرد: متأسفانه دشمنان داخلی که نگاه سیاسی به اقتصاد و منافع مردم مطرح کردند که مجلس به دنبال محرمانه کردن اموال مسئولان است که این موضوع القای بسیار غلطی بود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول