اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حاشیه‌های ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در حاشیه مشهد و ادعاهای متناقض

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد ادعای مطرح شده از قول یکی از سرمایه‌گذاران را رد کرد و گفت: تا این لحظه، هیچ سرمایه‌گذاری درخصوص ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر مشهد اعلام آمادگی نکرده و پیامی با این مضمون دریافت نکرده‌ام.

حاشیه‌های ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در حاشیه مشهد و ادعاهای متناقض

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «زنان و مردان متجاهر به اعتیاد در زمینی متعلق به آستان قدس(که در اختیار شورای شهر است) مشغول زندگی و مصرف مواد هستند و به گفته عضو شورای شهر، شورای پنجم تنها برای تبلیغات لیست خود و بدون پشتوانه مالی در آن پروژه ساخت مسکن را کلنگ زده است، در این میان سرمایه‌گذاری ادعا کرده اگر زمین داشته باشد می‌تواند تا ۱۰۰ هزار خانه در مشهد بسازد.» این جملات مطلع گزارش میدانی خبرنگار فارس از حاشیه شهر مشهد با عنوان «خانه‌هایی که شورای شهر نساخت گور معتادان شد/ اعضای شورای ششم و تعهدات بی‌اعتبارشورای قبل» است.(اینجا بخوانید)

در بخشی از این گزارش ادعای یکی از فعالان اجتماعی و مطلعین واقف به شرایط منطقه درباره اعلام آمادگی یک سرمایه‌گذار و بی توجهی شورای شهر به این موضوع درج شد، موضوعی که با واکنش رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد همراه شد.

مجید دبیریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ادعای مطرح شده از قول یکی از سرمایه‌گذاران را کاملا رد کرد و گفت: تا این لحظه، هیچ سرمایه‌گذاری درخصوص ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر مشهد اعلام آمادگی نکرده و پیامی با این مضمون دریافت نکرده‌ام.

وی اظهارکرد: باید توجه داشت که مدیریت شهری، اعم از شورای شهر و شهرداری مسئولیت و رسالت مستقیمی در بحث ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ندارد و صرفا به‌عنوان «تسهیلگر» در این حوزه نقش‌آفرینی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد با بیان اینکه سال آینده نهایتا عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر کلید می‌خورد، گفت: در این زمینه صرفا طرح ارائه داده‌ایم و عموم شهروندان مشهدی و اصحاب رسانه باید توجه داشته باشند که شورای شهر صرفا ارائه دهنده طرح ساخت این واحدها بوده و پروژه به صورت مشارکتی پیش خواهد رفت.

دبیریان خاطرنشان کرد: با دولت و وزارت راه و شهرسازی برای تسهیل‌گری ساخت واحد‌های مسکونی رایزنی کرده‌ایم و برخلاف خبر منتشر شده تاکنون هیچ سرمایه‌گذاری در این زمینه اعلام آمادگی نکرده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول