اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

استاندار جدید گلستان هیئت اندیشه‌ورز از همه اقشار ایجاد کند/ استانداری محل جذب و حمایت از کارآفرینان بومی باشد

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر استانداری باید محل جذب سرمایه‌گذار و جذب و حمایت از کارآفرینان بومی باشد تا سرمایه‌گذاران با آرامش بتوانند‌ در استان سرمایه‌گذاری کنند.

استاندار جدید گلستان هیئت اندیشه‌ورز از همه اقشار ایجاد کند/ استانداری محل جذب و حمایت از کارآفرینان بومی باشد

رحمت‌الله نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری در استان در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: مهمترین مشکل استان گلستان عدم اشتغال و سرمایه‌گذاری مناسب بوده و تمرکز و اولویت اول استاندار گلستان ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از کارآفرینان و جذب سرمایه‌گذار باشد.

نماینده مردم‌ علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر عمده سرمایه‌گذاری و کسب درآمد در کشورهای دنیا در حوزه گردشگری بوده و از این مسیر می‌توان در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی و کسب و کار گام‌های مهمی برداشت.

* دستگاه‌های اجرایی‌ برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان گلستان بسیجی‌وار عمل کنند/ ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری پایدار آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان گلستان نگارستان ایران، دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری از غرب تا شرق در حوزه گردشگری دارد و توجه به این ظرفیت‌ها می‌تواند در رونق اقتصادی استان و ایجاد اشتغال پایدار تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان باید‌ همه دستگاه‌های اجرایی‌ بسیجی عمل کرده و پای کار آیند و در این راستا به همه ظرفیت‌های استان مانند خلیج گرگان، آشوراده، صنایع‌دستی، جنگل گلستان و غیره توجه شود.

نوروزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مانع‌زدایی در مسیر تولید گفت: برای جذب سرمایه‌گذار و حمایت از تولید باید موانع موجود‌ را‌ برطرف کرده و با کمک همه مدیران اجرایی دموکراسی و مدت زمان صدور‌ مجوز برای سرمایه‌گذاران را کوتاه کنیم.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری پایدار در منطقه می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود‌ مانند طلاق، اعتیاد، سرقت‌های خرد و غیره را کاهش دهد.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: محل دفتر استانداری باید محل جذب سرمایه‌گذار و جذب و حمایت از کارآفرینان بومی باشد تا سرمایه‌گذاران با آرامش بتوانند‌ در استان سرمایه‌گذاری کنند.

* استاندار جدید گلستان هیئت اندیشه‌ورز از همه اقشار ایجاد کند/

وی با بیان اینکه استان گلستان ظرفیت و‌ پتانسیل خوبی در راستای تولید و صادرات دارد، خاطرنشان کرد: پشتیبانی، حمایت و مانع‌زدایی در مسیر‌ تولید و سرمایه‌گذاری می‌تواند شرایط را‌ برای صادرات‌ فراهم کرده و با توجه به مرز مشترک ایران با کشور همسایه در گلستان، استان ما می‌تواند‌ بهترین کانون صادرات در کشور و منطقه باشد و این امر‌ نیازمند هیئت اندیشه‌ورز از همه اقشار بوده تا به عنوان یک بازوی قوی در کنار استاندار باشند.

نوروزی گفت: استان گلستان علاوه بر ظرفیت کشاورزی پتانسیل خوبی در حوزه شیلات، میگو و خاویار داشته و با استفاده از نیروهای‌توانمند و قوی در این راستا می‌توان تولید و صادرات در این بخش را‌ افزایش داد.

وی ابراز کرد: برای ورود و سفر رئیس جمهور و هیئت وزیران به استان گلستان باید مقدمات آن فراهم شود و در این راستا‌ استاندار با تشکیل نیروهای انقلابی، جهادی و مدیریتی قوی بتواند بسته کاملی از انتظارات و خواسته‌ها را در سفر رئیس جمهور تهیه کند تا بتوانیم اعتبار خوبی را در این سفر برای گلستان جذب کنیم.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول