اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تخلفاتی که به اشتراک گذاشته می‌شود/ دستگیری ۹۳ شکارچی غیرمجاز در بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: طی 7 ماهه جاری 93 نفر شکارچی متخلف از طریق رصد فضای مجازی به مراجع قضایی معرفی شدند

تخلفاتی که به اشتراک گذاشته می‌شود/ دستگیری ۹۳ شکارچی غیرمجاز در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،در راستای انتشار بخشی از عملکرد حوزه ‌های مختلف محیط زیست استان و پس از رسانه‌ای شدت عملکرد بخش‌های معاونت محیط طبیعی و محیط انسانی , این بار و در سومین روز از آبان 1400 بخشی از عملکرد اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد در 7 ماهه نخست سال جاری منتشر شد .

سید اسدالله هاشمی در همین خصوص گفت:در 7 ماهه سال جاری 93 نفر متخلف  زیست محیطی به مراجع قضایی  شهرستان بویراحمد معرفی شدند  که از آنها لاشه 30 راس کل بز و قوچ، 31 قطعه کبک، یک قلاده خرس، یک بهله عقاب، 3 قلاده گراز، 2 قلاده تشی و 22 قطعه سهره طلایی زنده کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : نکته قابل تامل، رصد فضای مجازی توسط محیط زیست استان است که  در همین راستا 7 نفر از متخلفین از طریق تصاویری از شکار6 راس کل وحشی و یک راس قوچ به همراه 2  قطعه کبک که در فضای مجازی منتشر کرده بودند شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند .

وی به  متخلفین حوزه صید ماهی اشاره کرد و گفت : در همین راستا 7 نفر متخلف به مراجع قضایی استان معرفی شدند .

هاشمی گفت : 10 نفر متخلف اراضی که 30 هزار و ۶۸۰ مترمربع از اراضی منابع ملی را در شهرستان بویراحمد تصرف کرده بودند شناسایی و به همراه پرونده به مراحع قضایی فرستاده شدند.
 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول