اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری نیازمند انتصاب استاندار بومی و فسادستیز است

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در بیانیه خود خواستار انتخاب و انتصاب استاندار بومی با شاخصه‌های عدالت‌طلبی، فساد ستیزی، انقلابی و ولایی، با برنامه و کارآمدی برای استان شد.

چهارمحال و بختیاری نیازمند انتصاب استاندار بومی و فسادستیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری شب گذشته بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن بدین شرح است؛

هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته وحدت عید بزرگ مسلمانان جهان را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عج) و امام مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاه) و محضر ملت مومن و انقلابی و ولایی استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

اگر تجلی الفت و وحدت ملی، در روزهای انقلاب در سال‌های دفاع مقدس و در صحنه‌های پس از پیروزی تا به امروز، نشان «خط وفاق و همبستگی در گرو امر ولایت» بود که دل‌ها را به هم پیوند می‌داد و گام ها را در یک مسیر قرار می‌داد، رجاء واثق داریم که این رمز و راز شکوه و اقتدار و پیروزی را به عنوان «اکسیر اعظم» باید حفظ کرد و در تقویت آن کوشید.

اینک که پس از تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و مضاعدت‌های ملت قهرمان ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی فرزند مکتبی و انقلابی و از ذریه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها عهده‌دار مسئولیت خطیر جمهور شده است، بارقه‌های امید در چشم و دل ملت بزرگ ایران و استان شهید پرور چهارمحال و بختیاری جوانه زده است و همگان انتظار می‌کشند تا با انتخاب استاندار انقلابی، ولایی و فسادستیز و بومی، مسیر پیشرفت و شکوفایی استان بیش از پیش هموار شود و غبار فقر و فلاکت و بیکاری و مشکلات آبی از چهره استان مظلوم چهارمحال و بختیاری رخت بندد.

سخن اول

همچون همیشه وحدت و همدلی و همراهی تمامی جریانها و گروه‌های انقلابی استان که دل در گرو این انقلاب دارند مورد تاکید و تایید ما است.

سخن دوم

جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور  و هیئت دولت و جناب آقای دکتر وحیدی وزیر محترم کشور، ما اعضاء شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن ارج نهادن به تمامی گزینه‌های مطرح اعلام میداریم خواسته مردم مظلوم و ستم‌کشیده استان انتخاب و انتصاب استاندار بومی با شاخصه‌های عدالت طلبی، فساد ستیزی، انقلابی و ولایی، با برنامه و کارآمدی است.

از این رو حمایت بی‌شائبه خود را از گزینه‌های بومی اعلام نموده و تقاضامندیم با انتخاب احدی از بین گزینه‌های بومی استان ما را در مسیر پیشرفت و شکوفایی و توسعه استان یاری فرمایید.

سخن سوم

براین باوریم قدرتی که از خاستگاه مردمی و برای خدمت به ملت و مرضی رضای حضرت حق باشد اهداف انقلاب را دربر می‌گیرد. لذا تخریب نیروهای انقلابی با هر عنوان و قالب در فضای مجازی مورد تایید نبوده و به صراحت اعلام می‌کنیم، تخریب نیروهای استان خللی در اراده آهنین نیروهای انقلابی استان وارد نمی‌کند و تخریب‌گران نه با انقلاب نسبتی دارند و نه با دولت سیزدهم.

ضمنا از مراجع ذیصلاح تقاضای پیگیری و برخورد با این عناصر را داریم.

و سخن آخر 

از نمایندگان انقلابی استان در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می‌رود متحد، یکدل و همراه با مردم ولایی استان ضمن تلاش برای حل مسائل و مشکلات، مطالبات بحق مردم استان را در سطوح عالی دولت و مجلس مطرح و تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و توفیق دولت خدمتگزار را در خدمت متعهدانه و صادقانه به میهن اسلامی خواهان و خواستاریم.

انتهای پیام/68033/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول