اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مستاجری که کلاهبردار از آب درآمد

فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری متهمی که خود را به دروغ مستاجر به شهروندان معرفی و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد در این شهرستان خبر داد.

مستاجری که کلاهبردار از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: فردی سودجو با مراجعه به درب منزل شهروندان در مناطق مختلف کاشمر اظهار می‌کند به‌تازگی در این میلان مستاجر شده‌ام و تقاضای برخی وسایل از جمله هاون برنجی، نردبان فلزی و دیگ(جهت درست کردن غذای نذری) جهت استفاده موقت می‌کند که متأسفانه برخی از شهروندان به این فرد اعتماد کرده و وسایل مذکور و درخواستی را در اختیار وی قرار می‌دادند.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: مستاجر قلابی از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و وسایل دریافتی را به سرقت می‌برد که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۲ قائم قرار گرفت.

وی گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۲ قائم با اشراف اطلاعاتی این فرد را به همراه چهار مالخر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند. 

احمدی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به ۴۰ فقره سرقت هاون برنجی، ۱۵ فقره سرقت نردبان فلزی و تعدادی دیگ مسی و روحی اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی کاشمر از شهروندان خواست؛ ضمن عدم اعتماد به افراد غریبه مراقب ترفندها و حیله‌های سارقان باشند و هرگونه مورد مشکوک را سریعا به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول