اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی، خانواده فلسطینی را مجبور به تخریب خانه خود کرد+فیلم

گرچه چهل سال از ساخت خانه یک خانواده فلسطینی در «وادی الجوز» قدس می‌گذشت اما رژیم صهیونیستی، این خانواده را مجبور به تخریب خانه با دست‌های خود کرد.

رژیم صهیونیستی، خانواده فلسطینی را مجبور به تخریب خانه خود کرد+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) یک خانواده فلسطینی در «وادی الجوز» قدس اشغالی را مجبور به تخریب خانه خود کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، خانواده مذکور چهل سال پیش این منزل را در مکان مذکور ساخته بودند و رژیم صهیونیستی به آنها هشدار داده بود در صورت عدم تخریب منزل به دست خودشان، باید جریمه مالی سنگینی بپردازند.

 

 

تخریب خانه‌های فلسطینیان یکی از ابزارهای رژیم صهیونیستی برای تحت فشار قرار دادن فلسطینیان و وادار کردن آن‌ها به کوچ اجباری از شهر قدس اشغالی است و در صورت صدور حکم تخریب، فلسطینیان به دلیل پرداخت نکردن هزینه تخریب خانه، مجبور می‌شوند به دست خود خانه‌هایشان را تخریب کنند.

گزارش نهادهای حقوقی و مرکز اطلاعات ملی فلسطین نشان می‌دهد که از سال ۱۹۶۷ (اشغال قدس) تاکنون تعداد خانه‌های تخریب شده در این شهر مقدس به بیش از ۱۹۰۰ خانه رسیده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول