اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وجود 950 پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان‌شرقی/عابدین خرم: عامل هتک حرمت را بخشیدم و شکایتی ندارم

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود 950 پروژه ناقص و نیمه تمام در حوزه‌های مختلف، معادن، آب و انرژی استان گفت: تلاش می‌کنیم با جذب سرمایه بخش خصوصی و با کمک دولت و نخبگان آستین‌ها را بالا زده و این پروژه‌ها را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وجود 950 پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان‌شرقی/عابدین خرم: عامل هتک حرمت را بخشیدم و شکایتی ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم در مراسم معارفه خود با حضور وزیر کشور اظهار کرد: دل، قلب و فکر ما فدای راه ائمه اطهار، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و مردان مردی است که برای اعتلای ارزش‌ها و مبانی دین خدا جان دادند تا ما بایستیم و راست قامت بمانیم.

وی افزود: بنده به عنوان خادم مردم همه فرصت‌ها و تهدیدات استان را می‌شناسم و به عواملی که می‌تواند استان را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به جایگاه شایسته و بایسته خود برساند، آشنایی کامل دارم.

خرم ادامه داد: هر چه در وجود و چنته دارم به کار خواهم گرفت تا استان به موقعیت و جایگاه عالی خود در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دست یابد.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در حوزه اشتغال، اقتصاد، رفع تورم به عنوان حکم و وظیفه قانونی و شرعی خود و در جهت عمل فرامین مقام معظم رهبری، مسوولان ارشد نظام و وزیر محترم کشور حرکت خواهیم کرد.

این مسوول قول داد: امنیت را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استان آذربایجان‌شرقی در تمام حوزه‌های اقتصادی در حد اعلا فراهم آورد.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود ۹۵۰ پروژه ناقص و نیمه تمام در حوزه‌های مختلف، معادن، آب و انرژی استان یادآور شد: تلاش می‌کنیم با جذب سرمایه بخش خصوصی و با کمک دولت و نخبگان آستین‌ها را بالا زده و این پروژه‌ها را به سرمنزل مقصود برسانیم.

خرم تصریح کرد: حرکت، توسعه و رشد در حوزه‌های مختلف قابل دسترس بوده و آذربایجان‌شرقی در زمینه تولید علم و دانش یکی از استان‌های برجسته کشور به شمار می‌رود.

وی متذکر شد: آذربایجان‌شرقی می‌تواند در کشور الگو باشد و به قول مقام معظم رهبری روایت تاریخ ایران بدون روایت تاریخ آذربایجان ناقص است.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه خود و در حضور وزیرکشور و امام‌جمعه تبریز هنگام سخنرانی مورد برخورد فیزیکی و سیلی از پشت سر قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌شرقی پس از این اتفاق متانت خود را کاملا حفظ کرده و از هر گونه واکنشی خودداری کرد.

در نهایت محافظان فرد متعرض را از محل حادثه دور کردند و حضار با سردادن شعار مرگ بر منافق و عابدین‌خرم حمایتت می‌کنیم به حمایت از استاندار جدید خود پرداختند.

عابدین خرم در پایان این مراسم با رفتن پشت تریبون گفت: عامل هتک حرمت خود در آیین معارفه را بخشیدم و شکایتی از او ندارم.

انتهای پیام/60026/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول