اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

استاندار جدید مدیریت راهبردی در استان گلستان داشته باشد

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به انتخاب استاندار جدید گلستان گفت: استاندار‌جدید بومی بوده و از خانواده شهدا است امید داریم با این ویژگی ها مدیریت راهبردی و ممتازی را در استان داشته باشند.

استاندار جدید مدیریت راهبردی در استان گلستان داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: خبر مهم در هم کوبیدن شدن پایگاه امریکا در سه محور کشورهای سوریه ، لبنان و عراق برای کشیدن دندان مار و ضرب شت به دشمن بود.

 وی تصریح کرد: این پایگاه مانع ایجاد ارتباط در دالان بلند با محور مقاومت بوده و دشمنان به ویژه امریکا از این محل سبب ایجاد ناامنی در منطقه بودند.
امام‌جمعه گنبدکاووس خاطر نشان کرد: درهم کوبیدن این پایگاه نقطه زنی، شجاعت و قدرت محور مقاومت را ثابت کرده و سبب تغییر موازنه قدرت در منطقه شده است.
وی با اشاره به تهدیدهای گذشته وزیر ترکیه به کشور ایران بیان کرد: در دولت گذشته وزیر ترکیه ایران را در مرز قفقاز تهدید می کرد اما امروز با توجه به اقتدار دولت جدید و شجاعت و قدرت موشک زنی ایران، وی زبان تهدید خود را به زبان نرم تغییر داده و در ملاقات با وزیر کشور ابراز همکاری نموده است.
حجت‌الاسلام ترابی با بیان اینکه سرمایه گذاران خارجی مانند تنفس مصنوعی در یک کشور هستند گفت: کشورهایی مانند ترکیه که درامدشان از محل سرمایه گذاری خارجی و گردشگری تامین می شود با کوچکترین تغییر دچار ورشکستگی می شوند.
وی ادامه داد: این سرمایه گذاری ها هم آهو بوده و هم زالو و بمانند تنفس مصنوعی با خارج شدن‌سرمایه از کشور سبب سقوط اقتصادی خواهد شد.
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به هفته تربیت بدنی خاطر نشان کرد: مهمترین عامل جریان دادن جهت گیری گفتمان انقلاب اسلامی وزارت ورزش و جوانان بوده و تا زمانی که تربیت انقلابی و انقلابی شدن در‌جوانان صورت نگیرد، تربیت بی معنا خواهد بود.
وی بیان کرد: ۷۰ درصد از افتخارات ورزشی در حوزه کسب مدال ها در کشور و جهان مربوط به استان گلستان توسط ورزشکاران گنبدی انجام می شود که این نشان دهنده تلاش مدیر  ورزش و جوانان شهرستان و استعدادهای ناب جوانان گنبدی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.
ترابی با اشاره به انتخاب استاندار جدید گلستان گفت: استاندار‌جدید بومی بوده و از خانواده شهدا است که علاوه بر پزشک بودن دارای دکترای مدیریت بوده و امید داریم با این ویژگی ها مدیریت راهبردی و ممتازی را در استان داشته باشند.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول