اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آخرین خبرها از امضای حکم شهردار بیرجند

بیست و هفتمین شهردار بیرجند را ششمین اعضای شورای شهر بیرجند ۲۷ شهریور یعنی حدود یک ماه قبل از بین ۳۰ نامزد بومی و غیر بومی انتخاب کردند.

آخرین خبرها از امضای حکم شهردار بیرجند

به گزارش فارس از بیرجند، انتخاب دکتر «مهدی بهترین» که سابقه چهار سال حضور در شورای شهر بیرجند و کمیسیون‌های مختلف این شورا را در کنار سوابق مدیریتی متعدد در کارنامه داشت در این تاریخ  مخالفان و موافقان بسیاری داشت و انتقادهای بسیاری را متوجه وکلای پارلمان شهری شهر اول برای این انتخاب استان کرد به هر حال بعد از کش و قوس‌های بسیار منتخب منتخبان شهر بیرجند برای نشستن امضای وزیر پای حکمش به وزارت کشور ارسال شد.

با اینکه یک ماه از این انتخاب می‌گذرد مردم بیرجند منتظرند کی حکم دکتر« بهترین» به عنوان شهردار بیرجند امضا و کلید این شهر به دست او داده می‌شود؟

«یزدان‌شناس» یکی از اعضای شور ای شهر بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اعلام کرد: منتخب پارلمان شهری بیرجند به عنوان شهردار مرکز استان بعد از تأیید در استان برای تأیید به وزارت کشور ارسال شد اما با اینکه حدود یک ماه از ارسال خواسته شورای اسلامی شهر بیرجند می‌گذرد هنوز حکم دکتر«بهترین» به عنوان شهردار بیرجند توسط دکتر«وحیدی» امضا و تکلیف آن مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ تا ۳۰ شهردار منتخب دیگر هم در انتظار امضای وزیر کشور زیر حکمشان هستند، افزود: شورای اسلامی شهر بیرجند هم پیگیری تعیین تکلیف شهردار منتخب بوده و پاسخ آن‌ها به این پیگیری‌ها این است که صبور باشید به زودی تکیلف مشخص می‌شود.

«علیرضا محمودی‌راد» رئیس شواری شهر بیرجند ۲۷ شهریور، اعلام کرد: تحولاتی در زمینه‌های نوسازی و معماری شهر، تغییرات در مبلمان شهری، فضای سبز، پیگیری پساب فاضلاب‌ها و پیگیری و جلوگیری از تخلفات از مهم‌ترین برنامه‌های دکتر«بهترین» برای تصدی پست شهرداری بیرجند است.

«محمدعلی جاوید» در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ شهردار بیرجند بود و با آغاز به کار شورای ششم، «علی عدل» معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند ۱۶ مرداد امسال در دومین نشست رسمی شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری بیرجند انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول