اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رفع سرگردانی سرمایه‌گذار اولویت معاون جدید اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

معاون جدید اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع سرگردانی سرمایه‌گذار از اولویت‌های مهم ما در دوره جدید است.

رفع سرگردانی سرمایه‌گذار اولویت معاون جدید اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سید احسان عسکری در اولین روز کاری خود به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جوار بارگاه امامزاده قاسم علیه السلام و همچنین حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج و تجدید میثاق با شهدا در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های برنامه‌های خود در این حوزه اظهار کرد: برنامه‌های ما در چارچوب وظایف محوله و اهداف اقتصادی تعریف می‌شود.

 

وی گفت: برای رونق تولید و اشتغال و درآمد سرانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی حرکت می‌کنیم و در راستای بهبود فضای کسب و کار و تسهیل اخذ مجوزهای قانونی حرکت می‌کنیم و جهت بهبود شرایط سرمایه گذاری پنجره واحد را راه اندازی خواهیم کرد.

این مسئول تصریح کرد: پنجره واحد به این معنا که سرمایه‌گذاران نیازی به حضور در ادارات و دستگاه‌های مختلف نداشته و مجوزها در درون استانداری اخذ می‌شود و با چنین شرایطی دیگر شاهد سرگردانی سرمایه‌گذار نخواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ادامه با بیان اینکه می‌بایست تولید و اشتغال سرلوحه همه برنامه‌ها قرار گیرد و دستگاه های مختلف برای رونق تولید و اشتغال همراه و هماهنگ باشند یادآور شد: نیازمند مشارکت همه آحاد مردم و دستگاه‌ها هستیم استانداری به عنوان راهبر و دستگاه هماهنگ کننده نظام اداری این مسیر را طراحی می‌کند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و نیروها با هماهنگی در راستای ارتقاء درآمد و همچنین سرمایه گذاری و اشتغال وضعیت را بهبود خواهند بخشید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول