اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید اقساطی | مبل اقساطی| تلویزیون اقساطی

خرید اقساطی هم به نفع خریداران است و هم به نفع فروشندگان! آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده بودید؟ شاید بسیاری از شما تا کنون فقط از یک جنبه به این مسئله اندیشیده باشید و تصورتان این باشد که خرید اقساطی هر نوع کالا و استفاده از انواع خدمات از جمله خرید مبل اقساطی ، تلویزیون اقساطی و ... به نفع خریداران است. اما دوستان عزیز، فراهم آوردن شرایط خرید اقساطی به نفع فروشندگان نیز می باشد. می دانید چگونه؟ لطفا همراه ما باشید.

خرید اقساطی | مبل اقساطی| تلویزیون اقساطی

مزیت های خرید اقساطی برای فروشندگان

اولین و مهم ترین مزیتی که خرید اقساطی برای فروشندگان دارد؛ این است که به پیشبرد و حرکت بازار کمک می کند. از طریق ارائه خدمات فروش اقساطی، فروشگاه ها می توانند تعداد بیشتری از محصولات را به مشتریانی که تمایل به پرداخت هزینه کامل به صورت نقدی ندارند، بفروشند؛ که این باعث می شود مغازه ها محصولات بیشتری را در زمان کمتر بفروشند و کل بازار به سمت و سوی رشد بیشتری حرکت کند.

به همین دلیل خرید و فروش اقساطی این روزها رونق بسیاری پیدا کرده است و با وجود صنعت لندتک و شرکت های فعال در این حوزه، طرفداران خرید اقساطی روز به روز در حال افزایش است.

چگونه مبل اقساطی بخریم؟

با مراجعه به بازار مبل، طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف مبلمان، چشم ها را به خود خیره می کند و واقعا انتخاب را سخت خواهد کرد. اما علاوه بر ظاهر  و مدل هر نوع مبلمان، کیفیت و فناوری به کار گرفته شده در تولید آن نیز بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه داشته باشید؛ که این مسئله در قیمت مبل و کلا هزینه ای که باید برای آن بپردازید تاثیرگذار است.

در شرایطی که شما بتوانید مبل اقساطی بخرید؛ بدون نیاز به ضامن و بابت پرداخت اقساط آن نیز مجبور به پرداخت سود زیادی نباشید، می توانید بدون دغدغه خاطر برای خرید مبلمان مورد نظر خود که از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد اقدام نموده و مجبور به پرداخت نقدی کل هزینه به صورت یکجا نباشید. همراه ما باشید؛ ما شما را با بهترین روش خرید اقساطی آشنا خواهیم کرد.

تلویزیون اقساطی بخرید

همه ی ما از مزیت های داشتن یک تلویزیون مدرن و به روز آگاه هستیم. اما یکی از مهم ترین مزایای وجود تلویزیون در خانه ای که بیشتر جنبه ی روانشناسانه دارد، مربوط می شود به این که هر موقع تلویزیون را روشن می کنید کمتر احساس تنهایی می کنید، به خصوص زمانی که در خانه تنها باشید.

به علاوه تماشای تلویزیون می تواند نقش مهمی در گذراندن وقت به بهترین شکل، با دوستان و خانواده داشته باشد. در مطالعه ای محققان دریافته اند، هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه، افراد احساس تنهایی کمتری می کنند.

پس وجود تلویزیون در هر خانه ای نه تنها از ضروریات است، بلکه اگر بتوانید یک دستگاه تلویزیون اقساطی با امکانات بیشتر و پیشرفته تری خریداری نمائید؛ از مزیت های بیشتری برخوردار خواهید شد.

قسطا در این زمینه به کمک شما آمده است تا بتوانید یک تلویزیون جدید و به روز را به صورت اقساطی بخرید و برای پرداخت نقدی هزینه آن با مشکل مواجه نشوید.

صنعت لندتک چیست؟

صنعت لندتک، به عنوان یک پلتفرم آنلاین جهت ارائه وام دیجیتال شناخته می شود و به این علت که با توجه به اعتبار افراد، امتیازدهی می کند؛ هوشمند محسوب می شود.

صنعت لندتک، فرآیند دریافت وام را با حذف واسطه ها، تسهیل کرده است. همچنین هوش مصنوعی نیز نقش مهمی در فرآیند لندتک ایفا می کند و از نیروی انسانی هنگام اعتبارسنجی استفاده نمی شود.

صنعت لندتک به خریداران و فروشندگان کمک بسیاری ارزانی داشته؛ به همین دلیل در طی این سال ها، شرکت های زیادی را علاقمند به فعالیت در این زمینه کرده است. ارائه خدمات سریع تر، دریافت پائین ترین کارمزد از مواردی هست که هنگام انتخاب این شرکت ها باید بدان توجه کنید.

همچنان با ما همراه باشید تا با قسطا بیشتر اشنا شوید.

معرفی قسطا، پیشرو در صنعت لندتک

پیش تر گفتیم که صنعت لندتک یا همان صنعت ارائه دهنده وام الکترونیکی توانسته است نقش بسیار مثبتی در افزایش سبد خرد خانواده ها و رونق کسب و کارها داشته باشد.

قسطا یکی از فعالان صنعت لندتک در ایران است که از طریق امتیازدهی بدون ضامن به مشتریان توانسته است گامی مثبت در جهت تسهیل خرید کالا و استفاده از انواع خدمات برای مشتریان عزیز بردارد.

امتیازی که قسطا به کاربران خود ارائه می دهد در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت است که به واسطه آن می توانید از هر فروشگاهی که مد نظر دارید نقدا خرید کنید و بعدا هزینه آن را به صورت قسطی به قسطا بپردازید.

چرا قسطا را انتخاب کنیم؟

برای دریافت امتیاز از قسطا نیازی به ضامن نیست
بازپرداخت هزینه خرید با قسطا کارت ، با حداقل سود ممکن محاسبه می شود
دریافت قسطا کارت به صورت کاملا غیرحضوری امکان پذیر است

این ها از مهم ترین مزیت های قسطا است که آن را از سایرین متمایز ساخته است.

کلام پایانی

در ارتباط با مزیت های خرید اقساطی و فروش اقساطی برای خریداران و فروشندگان مطالبی را برای شما عزیزان ذکر کردیم. همچنین سعی کردیم به معرفی قسطا، پیشرو در صنعت لندتک بپردازیم.

برای خرید اقساطی، مبل اقساطی، تلویزیون اقساطی همچنین استفاده از انواع خدمات پزشکی و دندانپزشکی و ... به صورت اقساطی می توانید از قسطا کارت استفاده کنید.

مراحل دریافت قسطا کارت در وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir قابل مشاهده است. لطفا حتما به این وب سایت سری بزنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول