اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح سامانه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پستان در مشهد

سامانه غربالگری و انجمن حمایت از بیماران سرطان پستان مشهد با همکاری و پشتیبانی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی به مناسبت روز ملی سلامت بانوان در مشهد افتتاح شد.

افتتاح سامانه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پستان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز سامانه غربالگری و انجمن حمایت از بیماران سرطان پستان مشهد با همکاری و پشتیبانی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی به مناسبت روز ملی سلامت بانوان در بیمارستان ناظران مشهد افتتاح شد. 

در این نشست دکتر رضایی کارشناس مسئول برنامه‌های سرطان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این انجمن در راستای توانمندسازی زنان به منظور خود مراقبتی، پیشگیری و درمان اثر بخش سرطان پستان افتتاح شده است و امیدواریم با اهداف و رسالتی که این انجمن در دستور کار خود دارد بتواند اتفاقات بزرگی را در کنترل و درمان سرطان در مشهد به ارمغان بیاورد.

 رئیس مرکز رادیو تراپی و انکولوژی رضا(ع) و از اعضای انجمن حمایت از بیماران سرطان پستان مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به مناسبت روز ملی سلامت بانوان اقدام به افتتاح سامانه غربالگری سلامت بانوان کرده است.

دکتر ورشویی اشاره کرد: در این سامانه در سه حوزه ماموگرافی، سونوگرافی، پاپ اسمیر و معاینه توسط پزشک به صورت رایگان از اول آبان تا نوزدهم آبان، سالروز تاسیس انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، ادامه خواهد یافت.

گفتنی است این طرح به صورت همزمان در بیمارستان ناظران مشهد و مرکز تخصصی رادیوتراپی و و انکولوژی رضا(ع) اجرا می‌شود؛ کسانی که می‌خواهند از این سامانه بهره‌مند شوند می توانند به آدرس sc.rroc.ir مراجعه کنند.

 انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول