اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ واحد صنعتی در سفر معاون وزیر صمت به سمنان

استاندار سمنان گفت: طی سفر دوروزه معاون وزیر صمت به این استان، ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی بازدید و مشکلات آن بررسی و رسیدگی شد و سه واحد تولیدی و صنعتی نیز مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ واحد صنعتی در سفر معاون وزیر صمت به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در  شرکت سیم و کابل مُغان شاهرود که با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر و در جنگ اقتصادی، اولویتی مهم‌تر از معیشت، اشتغال و تولید داخلی و رفع موانع موجود بر سر راه تولید در کشور و استان وجود ندارد و ما نیز به‌عنوان سربازان این جنگ اقتصادی، در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی بیان کرد: به‌منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان، سفر معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان سمنان انجام شد و طی این سفر دوروزه، ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی بازدید و مسائل و مشکلات آن بررسی و رسیدگی شد و همچنین سه واحد تولیدی صنعتی مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

استاندار سمنان تأکید کرد: ما باید برنامه‌ریزی‌های لازم را برای حفظ وضع موجود و جلوگیری از افزایش واحدهای مشکل‌دار و راکد صنعتی تدوین و اجرایی کنیم.

هاشمی عنوان کرد: در حال حاضر برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی ما نزدیک به حدود ۳۰ درصد ظرفیت تولیدی خود را به کار گرفته‌اند که تسهیل در امور و رفع موانع بر سر راه تکمیل ظرفیت این واحدها، باعث رونق تولید و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی جدید خواهد شد.

وی خطاب به شرکت‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق و گاز، گفت: در زمینه برخورد با بدهی‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان، شرکت‌های خدمات‌رسان به‌هیچ‌عنوان مجاز به قطع اشتراک بدون هماهنگی با مجموعه فرمانداری و فرمانداران در شهرستان‌ها نیستند.

استاندار سمنان ادامه داد: مشکلات و موارد برخی از واحدهای صنعتی شاهرود با حضور معاون وزیر صمت در این جلسه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

هاشمی خطاب به مدیران استان سمنان گفت: در شرایطی که کشور در حالت جنگ اقتصادی قرار دارد، نباید مُقید به ساعات اداری باشیم و لازم است به‌صورت آماده‌باش شبانه‌روزی، در جهت رفع موانع و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام برداریم.

وی تأکید کرد: امروز به‌واسطه تحریم‌های شدید اقتصادی، کشور ما در یک جنگ همه‌جانبه اقتصادی قرار دارد که لازم است به‌صورت شبانه‌روزی آماده گره‌گشایی از مشکلات باشیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول