اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

چالش رشته دوچرخه سواری با گرانی/لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی

با بیان اینکه دوچرخه سواری رشته ای تجهیزات محور است، گفت: تورم در بازار ورزشکاران رشته دوچرخه سواری را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده که به نظر مهمترین راه حل آن ورود بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت اسپانسر است.

چالش رشته دوچرخه سواری با گرانی/لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرهنگ شادنیا، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری، بعداز ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت استان البرز، گفت: حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از دوچرخه سواری، انتظاارت فدراسیون از هیأت البرز را بالا برده است.

شادنیا به پتانسیل بالای دوچرخه سواری در البرز اشاره کرد و گفت: هیأت البرز مفاخر زیادی دارد و وزن کیفی دوچرخه استان بسیار بالا است.

وی با بیان این که دوچرخه سواری رشته ای تجهیزات محور است، عنوان کرد: بالا رفتن قیمت دوچرخه به علت نواسات بازار ارز و تورم ایجاد شده، این رشته را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده که به نظر مهمترین راه حل آن ورود بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت اسپانسر است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان البرز به دنبال برطرف کرده اختلافات در هیأت است که این نقطه امیدی برای آینده دوچرخه سواری استان است.

وی با اعلام خبر اهدای ۲ دستگاه دوچرخه تمرین پیست به هیأت البرز تصریح کرد: امیدواریم البرز در بازی‌‍های آسیایی پیش رو نماینده ای در تیم ملی داشته باشد.

انتهای پیام/ج
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول