اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طاهری: مهمترین محور انسجام بین شیعه و سنی در ایران امامین انقلاب اسلامی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌گلستان گفت: امروز در کنار مشترکات شیعه و سنی مهمترین محور انسجام این دو‌ مذهب در ایران اسلامی، امامین جمهوری اسلامی هستند.

طاهری: مهمترین محور انسجام بین شیعه و سنی در ایران امامین انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام سید علی طاهری ظهر امروز در همایش دانشجویی با موضوع پیامبر اعظم (ص) ، مواسات و همدلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس اظهار کرد: امروزه ایران اسلامی پرچمدار وحدت اسلامی در دنیا بوده و توانسته با وجود‌همه مشکلات به تنهایی در برابر سایر قدرت‌ها بایستد.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر چه زمان پیش‌رفت انسجام امت اسلامی نیز بیشتر شده و گواه این مطلب شدت دشمنی‌های دشمنان اسلام بوده که هرچه شدت آن بیشتر شود انسجام بین شیعه و سنی بیشتر شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های دانشمندان جهان، در سال ۲۰۷۰ تعداد ۳ میلیارد مسلمان در دنیا وجود خواهد داشت اما پیش‌بینی ما این است که زودتر از این زمان کل مردم جهان مسلمان شده و زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود.

وی با اشاره به مشترکات شیعه و سنی مانند قرآن، پیامبر، قبله و غیره بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران در کنار‌ این مشترکات، مهمترین محور انسجام بین شیعه و سنی امامین انقلاب اسلامی هستند.

طاهری گفت: پیروی از منویات امامین انقلاب به ویژه مقام‌ معظم رهبری سبب شده تا این انسجام و وحدت در منطقه و جبهه مقاومت نیز تقویت شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی هر مسئول و فردی فرامین امامین را زیر پا بگذارد گناه بزرگ کبیره مرتکب شده و قابل بخشش نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ابراز کرد: هدف از وحدت و انسجام، تنها وحدت و انسجام بین‌ شیعه و سنی مطرح نبوده، بلکه باید همه احاد مردم و مسوولان‌ حول محور‌ امامین به وحدت‌ و انسجام‌ برسند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول