اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

نصب یک هزار و 160 علمک گاز در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در نیمه اول سال‌جاری یک هزار و ۱۶۰ انشعاب علمک در نقاط مختلف شهری و روستایی استان نصب شده است.

نصب یک هزار و 160 علمک گاز در ایلام

عباس شمس‌اللهی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در شش‌ماهه اول سال‌جاری نصب ۴ هزار‌ و ۷۷۶ اشتراک جدید در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام انجام و این تعداد به مشترکین گاز استان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع گازرسانی به استان تاکنون ۱۸۸ هزار و ۳۴۱ مشترک در اقصی نقاط مختلف ایلام اشتراک پذیری شده است، افزود: در نیمه اول سال‌جاری یک هزار و ۱۶۰ انشعاب عملک در نقاط مختلف شهری و روستایی استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تاکنون چهار هزار و ۷۵۰ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط تغذیه در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در نیمه نخست امسال ۵۴ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است، تصریح کرد: در این مدت برای گازرسانی به صنایع، محورهای صنعتی و CNG ها، ۷ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و یکهزار‌ و ۲۰۰ متر شبکه تغذیه انجام شده است.

شمس‌اللهی با بیان اینکه تاکنون ۱۱۳ هزار و ۱۰۵ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده است، خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال‌جاری برای گازرسانی به مناطق روستایی استان ۵۰ هزار متر شبکه توزیع، ۹۰۸ انشعاب علمک و یکهزار‌ و ۶۶۶ مشترک جدید جذب و اشتراک پذیری شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول