اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انفجار مغازه‌ای در مشهد با ۲ کشته و مجروح

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از انفجار توأم با آوار یک مغازه در بولوار طبرسی مشهد و کشته و مجروح شدن ۲ مرد میان‌سال در این حادثه خبر داد.

انفجار مغازه‌ای در مشهد با ۲ کشته و مجروح

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع انفجار توأم با آوار و تخریب یک مغازه در بولوار طبرسی شمالی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های نجات و پشتیبانی را از ایستگاه شماره ۸ به محل حادثه در خیابان نظام دوست اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد اظهار کرد: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد، شدت این انفجار به حدی بوده که این مغازه که حدوداً ۱۲ مترمربع وسعت داشت، تخریب و به یک خودرو سواری پراید و بخشی از واحد مسکونی مجاور خساراتی واردشده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله آتش‌نشانان به عملیات جستجو و آواربرداری برای یافتن محبوس شدگان احتمالی پرداختند،که پس از دقایقی عملیات نیروهای امدادی ۲ مرد میان‌سال را از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر درصحنه دادند.

رضایی بابیان اینکه بر اساس اعلام منابع درمانی یکی از این دو نفر بر اثر شدت جراحات فوت و فرد دیگر در بیمارستان بستری است، ابراز کرد:  علت اولیه این انفجار با توجه به‌شدت حادثه، نشت گاز مایع می‌تواند باشد، اما بررسی‌های دقیق‌تر در خصوص چگونگی این اتفاق و فوت این فرد توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول