اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جاپَلقی: نیروهای شهرداری افزایش یابند/ قصد فروش برج‌های دوقلو را نداریم

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای طرح‌های حوزه شهرسازی تعداد نیروها در این حوزه ساماندهی و یا افزایش داده شوند تا روند کار سرعت بیشتری پیدا کند و کار ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن انجام شود.

جاپَلقی: نیروهای شهرداری افزایش یابند/ قصد فروش برج‌های دوقلو را نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز در اولین جلسه پنج ساعته خود با مدیران و معاونان سازمان‌های شهرداری با بیان اینکه باید تمام توانمان را برای رفع مشکلات شهری بکار بگیریم، گفت: همه همکاران برای من مساوی و یکسان هستند و تنها تفاوت آن‌ها در مسئولیت‌های آن‌ها است و باید برای رفع مشکلات شهری و ساختن شهری پویا و با نشاط همه کارکنان توان و ظرفیت خود را به میدان آورند و با چشم‌انداز و نگاه جدید حرکت را آغاز کنیم. 

شهردار شهرکرد با بیان اینکه کارکنان شهرداری افراد توانمندی هستند و هر کدام می‌توانند یک شهردار باشند، افزود: شهرکرد دارای انسان‌های فرهیخته‌ای است، بنابراین خدمت به مردم این مرز و بوم باید درشأن آن‌ها باشد. 

وی با بیان اینکه باید به دنبال درآمدهای پایدار باشیم، خاطرنشان کرد: درحال حاضر با توجه به شرایط کرونا با کمبود شدید بودجه مواجه هستیم اما باید از مقادیر کم کار را شروع و درآمدها ساخته شود و تمام پتانسیل‌های شهر در راستای درآمدزایی به کار گرفته شود. 

جاپلقی با بیان اینکه توسعه و آبادانی شهر نیازمند یک حرکت جهادی است، بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌های حوزه شهرسازی تعداد نیروها در این حوزه ساماندهی و یا افزایش داده شوند تا روند کار سرعت بیشتری پیدا کند و کار ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: در سریع‌ترین زمان ممکن باید سامانه ۱۳۷ راه‌اندازی و فعال، لباس پاکبانان به مسائل ایمنی تجهیز و کمیته‌های درآمدی فعال شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی نیروهای انسانی و استفاده از ظرفیت آن‌ها در بخش‌های تخصصی، کمیته‌ای تشکیل و موضوعات مربوطه پیگیری می‌شود، تصریح کرد: برای انجام اقدامات جهادی و انقلابی باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم و همه با هم همت و تلاش کنیم.

جاپلقی خاطرنشان کرد: ساماندهی کیوسک‌ها و مشاغل مزاحم، ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس، سدمعبر، هوشمندسازی تقاطع‌ها و رفع ترافیک شهری نیز در دستور کار قرار دارد و موارد به سرعت پیگیری و تصمیم‌گیری می‌شود. 

قصد فروش برج‌های دوقلو را نداریم

وی با اشاره به وضعیت برج دوقلو گفت: ما قصد فروش برج‌‌ها را نداریم و باید این برج‌ها به مردم خدمات‌رسانی انجام دهند، اما پس از بررسی دقیق و کار کارشناسی تصمیمات نهایی اتخاذ می‌شود.

در روند جلسه معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد مباحثی را درخصوص مشکلات عمرانی، شهرسازی، حمل و نقل شهری، بهداشت محیط، مدیریت آرامستان‌ها، فضای‌ سبز، پروژه‌های بازآفرینی شهری، ترافیک، آتش‌نشانی، فرهنگی، ورزشی، طرح افکارسنجی، شکایات مردمی، هوشمند‌سازی، مدیریت پسماند، ساختار سازمانی، درآمدزایی، بودجه، تخلفات ساختمانی، جذب سرمایه‌گذار و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران و... مطرح کردند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول