اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مرمت مناطق حاشیه شهر ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مرمت و بهسازی مناطق حاشیه نشین از جمله آسفالت معابر و کوچه‌ها به اسم شهدا و کنگره انجام می‌شود.

مرمت مناطق حاشیه شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز سردار جمال شاکرمی در نشست هماهنگی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام گفت: ما بایستی تلاش کنیم تا فضای تمام مناطق استان با استفاده از چاپ بنر، تولید و انتشار فیلم، تیزر و ... حال و هوای تبلغاتی کنگره سه هزار شهید را داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ۱۰ آبان تا ۴ آذر ماه سال جاری نمایشگاه دائمی شهرداری واقع در چغاسبز در اختیار کنگره قرار می‌گیرد افزود: در تلاشیم تا با آماده سازی و تجهیز این مکان تمامی ویژه برنامه‌ها و اجلاسیه‌ها کنگره سه هزار شهید استان ایلام را در آن برگزار کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اجلاسیه نهایی کنگره در چهارم آذرماه برگزار می‌شود؛ قبل و همزمان با برگزاری کنگره تیم‌های درمانی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی با حضور در مناطق حاشیه نشین و محروم به نام شهدا و کنگره به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: مرمت و بهسازی مناطق حاشیه نشین از جمله آسفالت معابر و کوچه‌ها به اسم شهدا و کنگره انجام می‌شود.

باید تمام دستگاه‌ها به برگزاری کنگره ورود کنند

محمد نوذری نیز در این نشست گفت: ورود مردم و خیرین به بحث شهدا و کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام بایستی مورد توجه قرار گیرد چرا که سبب می‌شود کنگره برای آنها دلچسب‌تر شود.

وی افزود: برگزاری کنگره یک فرصت ارزنده برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است؛ استان ایلام نقشی انکار ناپذیر در دوران جنگ تحمیلی دارد و کنگره شهدا باید در شان شهدا و مجاهدت‌های مردم این استان باشد.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید تمام دستگاه‌ها، مردم و خیرین به موضوع برگزاری باشکوه‌تر کنگره ورود کنند و تبلیغات محیطی و فعالیت‌های فرهنگی ویژه کنگره با شتاب بیشتر در دستور کار شهرداران قرار بگیرد و استانداری نیز بر اجرای دقیق مصوبه‌ها نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول