اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از مجموعه غار علی‌صدر در کمیسیون فرهنگی مجلس

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از مجموعه غار علی صدر در این کمیسیون خبر داد و گفت: بنا شد تا وزارت گردشگری پاسخ سوالات نمایندگان را به کمیسیون ارائه کند تا کمیسیون در این باره تصمیم بگیرد.

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از مجموعه غار علی‌صدر در کمیسیون فرهنگی مجلس

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز تقاضای آقای توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و جمع دیگری از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از مجموعه غار علی صدر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه که با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد، بنا شد تا وزارتخانه پاسخ مکتوب خود را به سؤالات تقاضاکنندگان برای تحقیق و تفحص به کمیسیون ارائه کند تا کمیسیون نیز نظر خود را درباره رد یا تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از غار علی صدر همدان اعلام کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه مصوب شد تا اعضای کمیسیون در 24 ساعت گذشته و 25 آذرماه که به نام اصفهان و شهدای استان اصفهان نامگذاری شده به این استان سفر داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول