اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بسیج عامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در گلستان است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بسیج امروز یکی از اصلی‌ترین عوامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در استان شهیدپرور گلستان است و باید این نعمت الهی را قدر بدانیم.

بسیج عامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی ملک‌شاهکوهی بعد از ظهر در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان گلستان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام ایمانی فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان و ۵۰۰ فرمانده پایگاه بسیج استان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان اظهار کرد: بسیج تولد یافته مسجد است اگر از مسجد بیرون رفتیم یقینا آسیب خواهیم دید.

وی با بیان اینکه بسیج، انسجام مستحکمی بین قشرهای مختلف استان گلستان ایجاد کرد‌، تصریح کرد: ما در ماموریت‌های مختلف از ظرفیت بسیج استفاده کردیم اگر جلوتر از جوانان دوران دفاع مقدس نباشند عقب‌تر هم نخواهند بود.

* مسجد محوری سرلوحه اقدامات بسیج باشد

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان یک مکان بسیار مقدسی است و ما نسبت به این مکان مقدس بدهکار هستیم تمامی رزمندگان دفاع مقدس در این حسینیه سازماندهی شدند و تقریبا برای ۴ هزار شهید استان گلستان در این مکان مقدس نماز خوانده شد.

ملک‌شاهکوهی خاطرنشان کرد: هنگامی که وارد این مکان می شویم باید وضو بگیریم چرا که جایگاه شهدا بسیار رفیع است و شهدا ناظر بر اعمال و کردار ما هستند.

وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، در محوطه همین حسینیه عاشقان ثارالله (ع) پیکر تمامی ۴ هزار شهید استان تشییع شد و اینجا قدمگاه شهداست لذا امروز ما با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: جلسه امروز ما ترکیبی از جوانان و پیشکوستان است که سرپنجه‌های بسیج در محلات هستند تا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را اعتلا دهند.

* فرماندهان پایگاه‌های بسیج زمینه‌سازان ظهور منجی عالم بشریت خواهند بود

ملک‌شاهکوهی افزود: بسیج امروز یکی از اصلی‌ترین عوامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در استان شهیدپرور گلستان است و باید این نعمت الهی را قدر بدانیم.

وی یادآدور شد: بسیج مولود انقلاب اسلامی و فرزند مسجد است و به شما برادرانم تاکید می‌کنم همه برنامه‌های بسیج را با محوریت مساجد در محلات اجرا کنید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در این راه سستی و تنبلی وجود ندارد چراکه فرماندهان پایگاه‌های بسیج زمینه‌سازان ظهور منجی عالم بشریت خواهند بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: ۱۹ شهید مدافع حرم نه انقلاب را دیدند نه جنگ و نه امام راحل را از نزدیک مشاهده کرده بودند اما چون در دامان بسیج و انقلاب بزرگ شدند حماسه‌ای عظیم را خلق کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول