اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| ناگفته‌هایی از حمام تاریخی «گپ» برای نخستین بار حمام «گپ» یکی از بناهای تاریخی موجود در مرکز شهر خرم‌آباد است که به واسطه معماری خاص خود از جذابیت خاصی برای گردشگران برخوردار است. این اثر تاریخی دارای ویژگی های خاصی است که آن را از سایر بناهای مشابه متمایز کرده است. حمام گپ که در سالیان اخیر بازسازی شده است به واسطه قرار گرفتن در بازار شهر و نزدیکی با قلعه تاریخی فلک الافلاک مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. عطا حسن پور باستان شناس و پژوهشگر تاریخی در گزارشی به بیان برخی ناگفته ها در خصوص این بنای تاریخی به جا مانه از دوره صفوی پرداخته است.
۱۴۰۰-۷-۲۵ ۱۲:۳۰ http://fna.ir/4bed6
0

حمام «گپ» یکی از بناهای تاریخی موجود در مرکز شهر خرم‌آباد است که به واسطه معماری خاص خود از جذابیت خاصی برای گردشگران برخوردار است. این اثر تاریخی دارای ویژگی های خاصی است که آن را از سایر بناهای مشابه متمایز کرده است. حمام گپ که در سالیان اخیر بازسازی شده است به واسطه قرار گرفتن در بازار شهر و نزدیکی با قلعه تاریخی فلک الافلاک مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. عطا حسن پور باستان شناس و پژوهشگر تاریخی در گزارشی به بیان برخی ناگفته ها در خصوص این بنای تاریخی پرداخته است.

 

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول