اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

705 تن ارزاق تنظیم بازار در کهگیلویه توزیع شد

رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: از ابتدای امسال 705 تن سهمیه کالای تنظیم بازار از قبیل برنج، مرغ، گوشت و شکر جذب و در شهرستان توزیع شده است.

705 تن ارزاق تنظیم بازار در کهگیلویه توزیع شد

سید رضا خدیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: از ابتدای امسال پنج هزار و 840 مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: در نتیجه این بازرسی‌ا 789 مورد تلخف به ارزش ریالی چهار میلیارد و 310 میلیون ریال شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شد.

وی عمده تخلفات را گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، ارائه نکردن فاکتور، ضرر و زیان و رعایت نکردن اصول بهداشتی عنوان کرد.

خدیش در ادامه صحبت‌های خود از جذب 705 تن کالای تنظیم بازار در شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال 235 تن سهمیه برنج جذب شده که ۱۱۰تن در مهرماه طی دو مرحله به عاملین معرفی و در توزیع است.

وی عنوان کرد: شکر ۲۸۰ تن، قند ۱۵۰ تن، گوشت گوساله ۱۸ تن و مرغ منجمد به میزان هشت تن جذب و توزیع و سهمیه مرغ منجمد به میزان 14 تن برای جذب به عاملان اعلام شد.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول