اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کسب رتبه برتر سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی سامانه ۱۲۴

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان از کسب رتبه نخست این استان در پاسخگویی به شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ خبر داد.

کسب رتبه برتر سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی سامانه ۱۲۴

مهدی یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور در شهریورماه سال جاری، ازلحاظ رسیدگی به شکایات مردمی و رضایت‌مندی مردمی، استان سمنان به‌صورت مشترک با استان‌های خراسان جنوبی و یزد در جایگاه نخست کشوری قرار دارد.

وی ادامه داد: استان سمنان در نظرسنجی مردمی از نتیجه رسیدگی به شکایات، با ۱۰۰ درصد رضایتمندی مردمی در رتبه نخست کشوری قرار دارد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: سامانه ۱۲۴، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخ‌گویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بوده و این امر به‌عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان است.

یحیایی خاطرنشان کرد: رسالت اصلی و محوری حوزه معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی است و دقت و سرعت در رسیدگی به‌موقع به شکایات ضرورت دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول