اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

موقوفه ریحانه در گچساران مکانی برای اسکان و نگهداری زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از موقوفه ریحانه گچساران گفت: نیت واقف در این موقوفه نگهداری و اسکان زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست است.

موقوفه ریحانه در گچساران مکانی برای اسکان و نگهداری زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در بازدید از موقوفه ریحانه در شهرستان گچساران اظهار کرد: شخص نیکو کاری مکانی را برای نگهداری و اسکان زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست در گچساران وقف کرده است.

وی بیان کرد: موقوفه ریحانه توسط واقف خیر اندیش سرکار خانم اعظم غلام زاده دیل در سال ۱۳۹۰ در شهرستان گچساران وقف شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ساختمان ریحانه دارای سه واحد ( یک واحد همکف و دو واحد طبقه اول) بوده در زمینی به مساحت دویست متر مربع ساخته و حال حاضر مورد استفاده با توجه به نیت واقف می‌باشد.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی عنوان کرد: سی درصد ارزش اجاره برای نگهداری و حفظ ساختمان موقوفه می‌باشد که در حال حاضر با قرارداد یکساله ساختمان موقوفه در اختیار موسسه فرشتگان گچساران که مجوز نگهداری از زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست را دارند ، قرار دارد.

 

وی گفت : وقف از سنت‌های زیبای اسلامی و تجلی احسان و نیکوکاری در سیره ائمه اطهار (ع) است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دهه وقف سال‌جاری در گچساران برنامه های بسیار متنوع از جمله همایش یاوران وقف، غبارروبی گلزار شهدای گمنام شهرستان ، برگزاری نشست های تخصصی با موضوع ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و غبارروبی بقاع متبرکه برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول