اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ویدئو| نگاهی به اولین کارخانه نوآوری استان گلستان

احداث اولین کارخانه نوآوری استان گلستان می تواند تاثیر بسیار زیادی در رشد و بهبود زیر ساخت های فیزیکی استان گلستان در این زمینه داشته باشد و افراد و فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری این استان را کنار یکدیگر جمع کند.

ویدئو| نگاهی به اولین کارخانه نوآوری استان گلستان

به گزارش گروه علم‌و پیشرفت خبرگزاری فارس،کارخانه های نوآوری بستر هایی با هدف ایجاد، گسترش و کمک به جوامع نوآور کشور هستند. مکان هایی که می توانند منابع و سازمان های مختلف نظیر شتبادهنده ها، استارتاپ ها، شرکت های خلاق، سرمایه گذاران خطر پذیر، شرکت های ارائه دهنده خدمات و … را کنار هم جمع و باعث تحول و دگرگونی اکوسیستم نوآوری یک منظقه شوند.در همین راستا کارخانه های نوآوری متعددی در شهر های مختلف ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، قم و… احداث شده اند تا بتوانند مراکز مناسبی برای گره همایی جوامع استارتاپی و فناوری این شهر ها باشند.

گرگان دیگر شهری است که اولین کارخانه نوآوری استان گلستان در آن احداث شده است. احداث این فضا می تواند تاثیر بسیار زیادی در رشد و بهبود زیر ساخت های فیزیکی استان گلستان در این زمینه داشته باشد و افراد و فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری این استان را کنار یکدیگر جمع کند. استان گلستان به لحاظ وجود زیر ساخت های فیزیکی در این حوزه یکی از ضعیف ترین استان‌های کشور به حساب می آید و امید است احداث این مجموعه شروعی بر پیشرفت و ارتقا رتبه این استان به لحاظ زیر ساخت و همچنین فعالیت های فناورانه و استارتاپی باشد.

در ادامه ویدئویی را از مراحل ساخت این کارخانه نوآوری مشاهده می‌کنید:

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول