اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شاعر جوان هرمزگان: دلبستگی استانداران را در نسبت‌شان با هنرمندان باید سنجید+فیلم

مسلم محبی گفت: جناب آقای دوستی استاندار ها آمدند و رفتند اما هیچ کدام نمی توانند حتی پنج نفر از اهالی فرهنگ هرمزگان را نام ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسلم محبی شاعر جوان هرمزگانی و مسول انجمن ادبی«شعرودریا» ی هرمزگان و مسؤول برگزاری مراسم بزرگداشت روز حافظ در بندرعباس،در همین مراسم طی سخنانی خطاب به استاندار جدید هرمزگان از وی خواست در زمینه شناخت بزرگان فرهنگ و ادب هرمزگان رویه ای متفاوت نسبت به استاندارهای گذشته در پیش گیرد.

 

 

مسلم محبی که دو کتابش نامزد دریافت جوایز ملی شده است و برگزیده چندین جشنواره معتبر کشوری‌ است خطاب به دوستی استاندار هرمزگان گفت: جناب آقای دوستی استاندارها آمدند و رفتند اما هیچ کدام نمی توانند حتی 5نفر از اهالی فرهنگ هرمزگان را نام ببرند زیرا عرقی نسبت به هرمزگان نداشتند.

وی با نام بردن از تعدادی از بزرگان فرهنگ هرمزگان مثل ابراهیم منصفی و منصور نعیمی اظهار امیدواری گفت آقای استاندار پس از چهارسال زمانی که خواست از هرمزگان برود این اسامی را بشناسد.

 

 

شاعر جوان هرمزگانی اضافه کرد:  اگر می خواهید ثابت کنید که تفاوتی میان استاندار بومی و غیربومی نیست باید نگاه متفاوتی نسبت به پیشینیان خود داشته باشید

مراسم بزرگداشت روز حافظ، نوزدهم مهرماه با حضور چهره های مطرح فرهنگ و هنر هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول