اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهرداری نسبت به شفافیت و عدالت شهری حساس باشد

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه درخواست از شهرداری مد نظر بودن پیوست عدالت در تمام برنامه‌هاست گفت: شهرداری نسبت به شفافیت حساس باشد.

شهرداری نسبت به شفافیت و عدالت شهری حساس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با شهردار جدید و اعضای شورای شهر همدان اظهار کرد: یکی از شرط های مهم در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، وجود وحدت، انسجام و هم‌افزایی در بین شهرداری و شورای شهر است.

وی با بیان اینکه انتظار بر این است در دوره جدید شاهد ارتقای خدمت‌رسانی در شهر نسبت به گذشته باشیم گفت: امیدواریم در بحث بودجه شاهد وقوع اتفاقی خوب به نفع عدالت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه درخواست ما از شهرداری مد نظر بودن پیوست عدالت در تمام برنامه‌هاست افزود: شهرداری نسبت به شفافیت حساس باشد، با وجود شفافیت، فساد کمرنگ خواهد شد.

وی بیان کرد: نوع تعامل شهرداری با مردم و سرعت عمل در انجام کارها، می‌تواند رضایتمندی خوبی در بین مردم ایجاد کند.

شعبانی با اشاره به اینکه وضعیت امروز شهر، برآیند زحمات و خدمات همه شهرداران و نیروهای گذشته از اول انقلاب تا به حال است بیان کرد: شهرداری برای رفع معضلات شهری که سالیان سال مردم را آزار داده باید اقدام جدی انجام دهد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید متعد باشند تا از منافع شخصی، سیاسی و حزب خود عبور کرده و برای تحقق منافع مردم تلاش کنند بیان کرد: گاهی مسئولی با وجود توانایی بالا اما در کارش موفقیت و برکتی ایجاد نمی‌شود چراکه از تفضل الهی غافل بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: شرط دستیابی به تفضل الهی، آن است که بین خود و خدا متعهد شویم تا تنها به خدمت به مردم بیندیشیم و آن زمان است که خداوند باب فضلش را بر روی ما باز خواهد کرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول