اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر کشور: امانت انقلاب در حال انتقال به نسل جوان است/ تهران نباید منطقه محروم داشته باشد

وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید تهران گفت: تهران باید تهرانی بدون فقر، محرومیت، عاری یا با کمترین آسیب‌های اجتماعی باشد و تهرانی که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بدرخشد.

وزیر کشور: امانت انقلاب در حال انتقال به نسل جوان است/ تهران نباید منطقه محروم داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در آئین تودیعف و معارفه استاندار تهران در سالن اجتماعات شهدای گمنام استانداری تهران اظهار کرد: انشالله تهران یکی از مراکز تحقق وعده ظهور باشد و امروز در نقطه امید گرد آمده‌ایم و حتما تهران عزیز در مرکز امید مستضعفان و نقطه مرکزی در تحقق تمدن نوین اسلامی است.

وی با اشاره به جایگاه خاص تهران در تحقق هویت اسلامی و انقلابی افزود: تهران بزرگ امروز در مرکز سنگرگاه مقابله با دشمنان قرار دارد و تهران مرکزیتی برای عاشقان اهل بیت با حضور شخصیت‌هایی همچون حضرت عبدالعظیم حسنی است.

وزیر کشور بیان کرد: می‌گویند تهران از نفس عارفان حاضر در این شهر در امن و امان است و تمام توجهات به این نقطه مهم متمرکز است که وظیفه بزرگی را برای مسوولان و مردم ایجاد می‌کند که در شان آن بکوشند. 

وحیدی گفت: تهران باید تهرانی بدون فقر، محرومیت، عاری یا با کمترین آسیب‌های اجتماعی باشد و تهرانی که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بدرخشد. تهران باید در بهره‌وری الگو باشد و در استان تهران ۱۴ میلیون نفری، باید زندگی راحت‌تر و کم‌هزینه‌تری برای مردم فراهم شود.

وی ادامه داد: تهران بایستی نقطه مهمی در علم‌آموزی، فرهنگ آموزی و هر چیز خوب دیگری باشد و با هر تغییری نفس جدیدی دمیده می‌شود و در این تغییرات فرصت‌های خوبی برای تحول آفرینی است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: امروز باید در تهران با حضور برادر عزیز و انقلابی محسن منصوری تلاش و نفس جدیدی آغاز شود؛ جوانی تلاشگر و انقلابی که در هر جایگاهی که حضور داشته موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌ و امروز مسوولیت سخت استان ۱۴ میلیونی تهران را به دست دارد.

وحیدی گفت: امروز انتصاب این جوان انقلاب، حاکی از آن است که انقلاب در مسیر درستی در حرکت است و این امانت امروز به خوبی به نسل جوان منتقل می‌شود و آن حرف‌های زده شده مبنی بر انقطاع نسلی در مدیریت انقلاب اسلامی باطل شد.

وی ادامه داد: با نگاه عقلانی، با مدیریت مردمی و نگاه تحول آفرین بایستی استاندار جدید تهران گام بردارد و هر جایی که سرمایه اجتماعی نظام دچار خلل شده، بایستی برگردد و این خلل‌ها با مدیریت جوان بایستی رفع شود و بایستی امروز منطقه‌ای در تهران نباشد که بگوییم منطقه محروم است.

وزیر کشور اضافه کرد: همراهی استاندار تهران با شهردار تهران نویدبخش است تا مشکلات با سرعت بیشتری برطرف شود و در پناه ظرفیت‌های معنوی، ظرفیت‌های مادی استان نیز بسیار بالاست که مهم‌ترین آن سرمایه انسانی و نخبگانی است.

وحیدی با بیان اینکه  با همدلی و همراستایی با شهردار تهران یکپارچگی رخ می‌دهد، گفت: اقتصاد دانش بنیان و دیجیتالی در تهران بایستی موج بزند و سهم اقتصاد دانش‌بنیان بر اساس رهنمودهای رهبری تا ۵۰ درصد پیش‌بینی شده است که بایستی در تهران متجلی شود و

وی ادامه داد: جایی که بایستی الگوی جدید حکمرانی اجتماعی تجربه شود، استان تهران است و قبل از آن که عزیزان نیروی انتظامی به میدان آیند، بایستی با حکمرانی صحیح اجتماعی اجازه ایجاد مسائل اجتماعی و امنیتی را ندهیم.

وزیر کشور در پایان با اشاره به ظرفیت‌های بالای اجتماعی و مردمی تهران و حضور مردم پایتخت در تمامی مسائل و موضوعات تأکید کرد: بایستی احیای امید و اعتماد در پناه همدلی و هم‌راستایی، سرلوحه کار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول