اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

البرز دومین استان از حیث فراوانی طلاق است

رئیس مجمع جوانان استان البرز با بیان اینکه رتبه دومی البرز در طلاق و رتبه سی ام در ازدواج زیبنده این استان نیست، گفت: باید مشکلات جوانان را برطرف کنیم تا شاهد نشاط و سلامت جامعه باشیم.

البرز دومین استان از حیث فراوانی طلاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن انصاری، رئیس مجمع جوانان استان البرز، ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرج، گفت: یکی از اقدامات خوب مجمع ملی جوانان ایجاد تشکل های جوانان در نقاط مختلف استان بوده است و خروجی مثبتی را از این اقدام گرفته‌ایم.

وی افزود: بسیاری از جوانان  که علاقمند به حضور در فضای دولتی نبودند در این تشکل ها حضور یافتند و اقدامات موثری را در بخش‌های مختلف رقم زده‌اند که بعضا کم نظیر بوده است.

انصاری تامین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، تهیه بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی در دوران کرونا و ارایه آموزش‌های رایگان در فضای مجازی را گوشه‌ای از ظرفیت تشکل‌های جوانان عنوان کرد و گفت: نیاز است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی این تشکل‌ها را به رسمیت بشمارند و با تامین نیاز اصلی آنها یعنی فضای اداری کمک حالشان در اجرای اهداف شان باشند.

رئیس مجمع جوانان استان البرز با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: ظرفیت‌های بلا استفاده ای در سطح استان وجود دارد که می‌تواند در ایجاد شور و نشاط جوانان موثر باشد وتوقع ما این است تا این امکانات در اختیار تشکل‌ها قرار گیرد وبتوانیم بهره برداری لازم را از آنها داشته باشیم.

انصاری خواستار رفع فضای امنیتی پیرامون جوانان شد و گفت: مسؤولان استانی فضاهایی را باید ایجاد کنند تا جوانان بتوانند نقطه نظرات و مطالبات خود را بیان کنند و مطالبات آنها شنیده شود.

وی در پایان با بیان اینکه رتبه دوم در طلاق و رتبه سی ام در ازدواج به هیچ عنوان زیبنده استان البرز نیست، گفت: باید در موضوع آسیب های اجتماعی حوزه جوانان همه پای کار بیایند و اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول