اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پرداخت ۶۰ میلیارد تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب‌دیده از کرونا/ تمدید مهلت ثبت‌نام

فرماندار خرم‌آباد همچنین از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

پرداخت ۶۰ میلیارد تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب‌دیده از کرونا/ تمدید مهلت ثبت‌نام

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، ضمن عملکرد مطلوب این کارگروه، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف همچون پرداخت تسهیلات پایدار روستایی و جبران خسارات ناشی از کرونا اقدامات خوبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوره اشتغال پایدار روستایی از ابتدای شروع طرح تاکنون ۲۹۷ پرونده با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی هزار و ۸۸۲ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد ۲۸۷ مورد با اعتبار بیش از ۸۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

فرماندار خرم‌آباد همچنین از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب‌دیده از کرونا خبر و ادامه داد: در این بخش ۸ هزار و ۸۸۹ پرونده به میزان ۱۱۳ میلیارد تومان و اشتغال ۱۱ هزار و ۸۵۳ نفر تشکیل و به بانک‌ها معرفی شده و تاکنون ۶ هزار پرونده با مبلغ ۶۰ میلیارد و اشتغال‌زایی بیش از ۷ هزار نفر پرداخت شده است.

طولابی بر تسریع در پرداخت تسهیلات و تعیین‌تکلیف پرونده‌های باقی‌مانده در شعب بانکی تاکید و تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند تا پایان آذرماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، ضمن اینکه بانک‌های عامل نیز تا پایان بهمن ماه سال جاری مهلت پرداخت را دارند.

وی ادامه داد: در سامانه ثبت اطلاعات مربوط به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا چنانچه اشکالاتی وجود دارد از طریق استان این موانع پیگیری و برطرف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول