اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بازی سرافرازان مورد استقبال سوری‌ها نیز قرار گرفت/ قزوین در فضای مجازی استعدادهای فراوانی دارد

مسؤول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین گفت: در استان قزوین ظرفیت‌های متخصص بسیاری وجود دارد که لازم است دستگاه‌های متولی از این ظرفیت‌ها و استعدادها استفاده کنند تا بیش از پیش شاهد ارائهٔ محصولات فرهنگی باشیم؛ بازی سرافرازان توسط گروهی جوان و خلاق طراحی شده است که میانگین سنی آن‌ها زیر ۲۵ سال است، این بازی به قدری جذاب است که حتی مورد استقبال سوری‌ها نیز قرار گرفته است.

بازی سرافرازان مورد استقبال سوری‌ها نیز قرار گرفت/ قزوین در فضای مجازی استعدادهای فراوانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حامد کبودوند، مسؤول سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان قزوین در مراسم رونمایی از بازی سرافرازان که عصر امروز در سالن حافظ حوزه هنری استان برگزار شد، اظهار کرد: قزوین آمادهٔ خلق فرصت‌های جدید است و بنا به تأکید مقام معظم رهبری در تلاش است با استفاده از هنر، دغدغه‌ٔ جدی نسل جدید را که همان سرگرمی است محقق کند.

وی ادامه داد: سازمان سراج با مأموریت حمایت و سازماندهی فعالان فضای مجازی بدون نگاه‌های سیاسی وارد میدان فعالیت شده است و در این راه از نیروهای جوان و باانگیزه و خلاق استفاده می‌کند.

کبودوند عنوان کرد: فضای مجازی در سال‌های گذشته سراسر تهدید بود، اما اکنون تبدیل به فرصتی جهت توسعه‌ٔ دیدگاه‌ها شده و ما در تلاشیم با تقویت سواد رسانه‌ای بستری را برای فعالیت علاقه‌مندان فراهم کنیم.

این مسؤول بیان کرد: در استان قزوین ظرفیت‌های متخصص بسیاری وجود دارد که لازم است دستگاه‌های متولی از این ظرفیت‌ها و استعدادها استفاده کنند تا بیش از پیش شاهد ارائهٔ این قبیل محصولات فرهنگی باشیم.

مسؤول سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بازی سرافرازان توسط گروهی جوان و خلاق طراحی شده است که میانگین سنی آن‌ها زیر ۲۵ سال است، این بازی به قدری جذاب است که حتی مورد استقبال سوری‌ها نیز قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازی سرافرازان با موضوع مدافعان حرم و آزادسازی شهر حلب سوریه، توسط متخصصان جوان بازی ساز در سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین تولید و در دسترس عموم قرار گرفته. با رونمایی از این بازی، مخاطبان می‌توانند آن را از کافه بازار دانلود و استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول