اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس/ تأکید سجادی و تدوین نظام جامع باشگاهداری

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ورزش در نشست کمیسیون فرهنگی مجلس موافقت خود را با تدوین نظام جامع باشگاهداری که همواره مورد تأکید کمیسیون فرهنگی مجلس بوده اعلام و وی نیز بر تدوین آن تأکید کرد.

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس/ تأکید سجادی و تدوین نظام جامع باشگاهداری

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان و معاونین وی در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی از برنامه‌های خود را به نمایندگان ارائه کردند. 

وی افزود: طبق گزارش اقای وزیر 50 روز ابتدای کار وزیر ورزش و جوانان به شناخت حوزه کاری و همچنین شناخت آسیب‌های قبل گذشته و هم‌اکنون نیز آقای وزیر و معاونین وی در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستند. 

منتظری گفت: طبق اعلام آقای وزیر و معاونین وی تشکیل شورای عالی جوانان و شورای عالی ورزش از جمله برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان خواهد بود و داشتن پیوست فرهنگی در مورد باشگاه‌ها چه در سطح ملی و چه بین‌المللی از الزامات برای باشگاه‌ها خواهد بود. 

وی گفت: یکی از موضوعاتی که پیش از این مورد توجه کمیسیون فرهنگی بوده، تدوین نظام جامع باشگاهداری بوده که آقای سجادی نیز ضمن اعلام موافقت خود بر آن تأکید کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول