اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری ۷ متهم در شهرداری کهریزک به دلیل ساخت‌وساز غیرمجاز

رئیس دادگاه کهریزک گفت: ۷ متهم از کارکنان شهرداری و واسطه‌های مرتبط به دلیل همکاری در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز و اعمال رفتارهای نامتعارف دستگیر و بازداشت شدند.

دستگیری ۷ متهم در شهرداری کهریزک  به دلیل ساخت‌وساز غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، ناصر پیرسرایی رئیس دادگاه بخش کهریزک با اشاره به تخلفات گسترده در زمینه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با تخلفات ساخت‌وسازهای غیرمجاز، پرونده‌ قضایی تشکیل شده و تاکنون ۷ نفر از مجموعه شهرداری کهریزک و واسطه‌های مرتبط  بازداشت شدند تا اقدامات بعدی انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه بررسی این پرونده ادامه دارد، گفت: این متهمان، کارکنان و افرادی بودند که به عنوان واسطه برای دادن رشوه با متخلفان همکاری می‌کردند.

رئیس دادگاه کهریزک تصریح کرد: دستگیری‌ها در راستای برخورد با تخلفاتی در زمینه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و رفتارهای نامتعارفی است که برخی از متهمان مرتکب شده‌اند.

پیرسرایی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات این پرونده ادامه دارد و اگر به نتیجه برسیم که سایر افراد نیز در این زمینه نقش داشتند، دستگیری سایر متخلفان نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول