اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کانون پرورش فکری به‌زودی در بندرخمیر راه‌اندازی می‌شود

فرماندار بندرخمیر از افتتاح کانون پرورش فکری در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

کانون پرورش فکری به‌زودی در بندرخمیر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر، جلسه هم‌اندیشی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرخمیر با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور تسریع در روند راه اندازی کانون پرورش فکری کودکان در بندرخمیر برگزار شد.

میرهاشم خواستار فرماندار خمیر با بیان اینکه کودکان و نوجوانان این شهرستان بسیار با استعداد و علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی هستند، افزود: وجود کانون پرورشی در بندرخمیر از مهم‌ترین ضروریات فرهنگی در شهرستان است و مردم خواستار سرعت بخشیدن به روند راه اندازی کانون پرورش فکری در بندرخمیر هستند.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه مقدمات آغاز به فعالیت کانون از جمله ساختمان و تجهیزات مورد نیاز فراهم شده، ضروری است نسبت به راه اندازی این کانون در شهرستان اقدام شود.

فرماندار خمیر در ادامه گفت: خیران شهرستان نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی دارند و قطعاً در زمینه توسعه ی این مرکز همکاری خواهند کرد.

شهردار بندرخمیر نیز با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر دین خود را نسبت به این مرکز پرورشی ادا کرده ، افزود:در حال حاضر ساختمان قدیم موزه مردم‌شناسی طی تفاهم نامه ای به مدت پنج سال در اختیار کانون قرار گرفته و تجهیزات مورد نیاز جهت استفاده کانون پرورش فکری نیز توسط خیرین آماده شده است.ضمن اینکه در آینده نیز آماده همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بندرخمیر هستیم.

محمدنور ساحلی زادگان رئیس شورای اسلامی شهر بندرخمیر نیز در این جلسه عنوان کرد: مدتهاست به دنبال راه اندازی کانون در شهر بندرخمیر هستیم و شورای شهر نیز هرگونه همکاری برای راه اندازی کانون خواهد داشت و معتقدیم با راه اندازی کانون پرورش فکری در بندرخمیر اتفاقات خوبی در این شهرستان رخ خواهد داد.

در ادامه پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز اظهار داشت:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از سازمان‌هایی است که در ساختن آینده کودکان و نوجوانان نقش بسزایی را دارد و اعتقاد داریم تمامی کودکان و نوجوانان استان باید از خدمات کانون منتفع شوند و هیچ کودک و نوجوانی نباید از فعالیت‌ فرهنگی و هنری محروم باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان افزود: به واسطه همراهی و تعامل مسئولان شهرستان خمیر، چشم انداز مناسبی را برای این شهرستان پیش‌بینی کرده‌ایم.

قابل ذکر است در این جلسه مقرر گردید ظرف روزهای آینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری در بندرخمیر راه اندازی شود.

همچنین زمینی با کاربری آموزشی جهت احداث مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اختیار این کانون قرار گیرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول