اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«سربیشه» سردترین شهر کشور/ خراسان جنوبی یخبندان شد

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شب گذشته و صبح امروز پدیده یخبندان را در برخی از نقاط استان شاهد بودیم، گفت: شب گذشته سربیشه با ۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین شهر کشور بود.

«سربیشه» سردترین شهر کشور/ خراسان جنوبی یخبندان شد

جواد نخعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی شرایط جوی تا پایان هفته پایدار و یکنواخت خواهد بود.

وی از افزایش دمای هوا از امروز(سه‌شنبه) خبر داد و بیان داشت: پس از تجربه چند روز هوای سرد پاییزی از امروز تا آخر هفته هوای استان گرم‌تر می‌شود و به طور میانگین روزی ۲ درجه افزایش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شب گذشه و صبح امروز پدیده یخبندان را در برخی از نقاط استان شاهد بودیم، اضافه کرد: شب گذشته سربیشه با ۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین شهر کشور بود.

نخعی با اشاره به اینکه بیرجند هم با یک درجه سانتی‌گراد پس از بجنورد و شهرکرد جزو مراکز استان سرد کشور بودند، مطرح کرد: همچنین دمای هوا در قاین هم ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در همه شهرستان‌های استان به جز شهرستان طبس تک رقمی ثبت شد و سرما و بخبندان پاییزی را در برخی شهرستان‌های استان داشته‌ایم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول