اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افراد سودجو به بحران آب دامن می‌زنند

فرماندار بناب گفت: مسوولان منابع طبیعی باید مانع کشت محصولات کشاورزی توسط یک عده افراد سودجو در اراضی ملی شوند.

افراد سودجو به بحران آب دامن می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه آب و منابع طبیعی شهرستان با بیان اینکه کشاورزان بنابی سال گذشته به جهت کم آبی سال سختی را سپری کردند؛ اظهار داشت: با توجه به آمارهای هواشناسی روزهای خوشی از لحاظ بارندگی در پاییز امسال نیز شنیده نمی‌شود و آمارها از وضعیت بارش بسیار نگران‌کننده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان شهرستان به خاطر قلع و قمع اراضی کشاورزی که با فاضلاب آبیاری می‌شدند، از مسوولان جهادکشاورزی خواست از الان با صدور اطلاعیه و فعال کردن اکیپ‌های گشت‌زنی مانع کاشت محصول در این مناطق شوند.

رئیس کارگروه آب و منابع طبیعی شهرستان بناب با اشاره به شرایط حاکم بر شهرستان به لحاظ مشکلات کم آبی تصریح کرد: قطعاً با تشکیل چنین جلساتی نمی‌شود مشکل بحران آب را برطرف کرد و تمام دستگاه‌های ذی‌ربط باید به صورت عملیاتی به فکر حل این مشکل باشند.

فتحی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد، افراد سودجو برای تأمین منافع خود از مقدار آب موجود سوءاستفاده کنند، مسوولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موظف کرد هرچه سریع‌تر نسبت به برگزاری انتخابات شرکت‌های تعاونی آب بران اهتمام نمایند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول