اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

۴۰ درصد جمعیت اتباع در رفسنجان واکسن کرونا دریافت کردند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: واکسیناسیون کرونا در ۴۰ درصد جمعیت اتباع رفسنجان انجام شده و از فردا یک پایگاه دیگر به پایگاه‌های واکسیناسیون اتباع افزوده خواهد شد.

۴۰ درصد جمعیت اتباع در رفسنجان واکسن کرونا دریافت کردند

احمد جمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان در خصوص واکسیناسیون اتباع اظهار کرد: واکسیناسیون اتباع مانند جمعیت ایرانی در رفسنجان در حال انجام است و برای کنترل بیماری، افراد جامعه باید واکسن دریافت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان ادامه داد: بر اساس گروه‌های سنی که اعلام می‌شود، به اتباع داخل مهمانشهر و خارج از آن، هر جا اعم از شهر و روستا سکونت دارند هم اعلام کردیم که برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند و به مراکز بهداشتی درمانی اعلام کردیم همان‌طور که ایرانی‌ها بر اساس گروه‌های سنی مراجعه و  واکسن دریافت می‌کنند،  واکسن اتباع نیز تزریق شود.

وی تصریح کرد: برای واکسن اتباع، مجاز یا غیرمجاز بودن و کارت اقامت ملاک نیست و هر کس واکسن دریافت می‌کند مانند جمعیت ایرانی در سامانه ثبت می‌شود.

جمالی‌زاده با بیان اینکه تا چند روز گذشته استقبال چندانی از سوی اتباع برای دریافت واکسن صورت نمی‌گرفت و هفته‌ای یک روز واکسن این افراد انجام می‌شد، افزود: اما طی روزهای اخیر استقبال زیاد شده و برای سرعت‌گرفتن کار علاوه بر مهمانشهر و مرکز پیامبر اعظم (ص)، برنامه‌ریزی کردیم یک پایگاه دیگر فردا برای واکسیناسیون اتباع راه‌اندازی خواهد شد، ضمن اینکه از هفته گذشته هر روز واکسیناسیون اتباع انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: طبق سامانه‌، تاکنون حدود ۴۰ درصد اتباع در رفسنجان واکسن کرونا دریافت کردند.

جمالی‌زاده در ادامه به جابه‌جایی مرکز واکسیناسیون خیابان شریعتی و انتقال آن به ضلع شمالی مصلی با توجه به ازدحام جمعیت اشاره و ابراز کرد: اتباع در روستاها می‌توانند به مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت مراجعه کنند، اما در شهر فقط در مراکز یادشده پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول