اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شورای شهر کرمانشاه بالاخره «11 نفره» شد/ اعضای هیأت رئیسه مشخص شدند

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان جلسه شورای شهر کرمانشاه با حضور هر یازده عضو برگزار و «رسول آزادی» با هفت رأی رئیس شورا شد.

شورای شهر کرمانشاه بالاخره «11 نفره» شد/ اعضای هیأت رئیسه مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان جلسه شورای شهر کرمانشاه امروز با حضور هر یازده عضو آن در فرمانداری این شهر برگزار شد.

در ابتدا، مراسم تحلیف اعضای شورای شهر با حضور «سید پیمان» و «سیدحجت موسوی‌اجاق»، دو عضو تعلیقی شورای شهر کرمانشاه که بنابر حکم دیوان عدالت اداری، جواز حضور در جلسات شورا را دریافت کرده‌، برگزار شد.

فرماندار کرمانشاه در این مراسم ضمن عذرخواهی از مردم بابت تأخیر پیش‌آمده در کار شورا، اظهار داشت: جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر کرمانشاه را منشا خیر می‌دانیم، شورا پس از انتخاب هیأت رئیسه فوراً اقدام به انتخاب شهردار کند.

فضل‌الله رنجبر گفت: تدبیر این بود اختلافات بوجود آمده در مرکز با فرصت دو ماهه حل شود، سرپرست شهرداری زحمت خود را می‌کشد اما انتخاب سریع‌تر شهردار موجب دلگرمی پرسنل شهرداری و رونق شهر می‌شود.

سپس در ادامه بعد از یک تنش کوتاه رأی‌گیری انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر با کاندیدای رسول آزادی و سید میثم موسوی‌اجاق برای ریاست شورای برگزار شد و رسول آزادی با هفت رأی رئیس شورای شهر شد.

کامبیز غلامی تنها کاندیدای نایب رئیسی شورای شهر کرمانشاه شد که با ۱۱ رأی نایب رئیس شد.

سالار احمدزاده با هشت رأی به عنوان منشی اول، پوریا فخری با 11 رای به عنوان منشی دوم و احسان حیدریان به عنوان سخنگو شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول