اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع هزار بسته حمایتی در رزمایش ضیافت همدلی اوقاف اسلامشهر

یک‌هزار بسته حمایتی در رزمایش ضیافت همدلی به همت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اسلامشهر در بین محرومین و نیازمندان توزیع شد.

توزیع هزار بسته حمایتی در رزمایش ضیافت همدلی اوقاف اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، در رزمایش ضیافت همدلی که صبح امروز به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر، در صحن مطهر آستانه امامزاده عقیل(ع) برگزار شد، هزار بسته حمایتی تهیه و در بین محرومین و نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام محمدسلیمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر، در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در رزمایش ضیافت همدلی که به مناسبت بزرگداشت دهه وقف برگزار شده، تعداد یک هزار بسته حمایتی و معیشتی از محل نذورات و هدایای بقاع متبرکه و امامزادگان تهیه  و در بین نیازمندان و محرومین منطقه توزیع می شود.

حجت الاسلام سلیمی، افزود: در این مرحله از رزمایش هر بسته حمایتی با ارزش مادی بالغ بر۵ میلیون ریال تهیه و در بین خانواده های محروم و نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا که توسط افراد معتمد محلی و گروههای جهادی و خیریه در اقصی نقاط شهرستان اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفته اند، با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و حفظ شان و منزلت افراد و خانواده ها توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه در این بسته های حمایتی ارزاق و مایحتاج  عمومی و موردنیاز خانوارها  تهیه و تدارک دیده شده، تاکید کرد: براساس فتوای مراجع عظام تقلید و استفتاء از مقام معظم رهبری، بخشی از نذورات و در آمدهای بقاع متبرکه و امامزادگان در راستای کمک به نیازمندان و دستگیری از محرومین جامعه  صرف تهیه این بسته های معیشتی شده، تا در بین افراد و خانواده های شناسی شده از قبل توزیع شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر، با قدردانی از حمایتها و کمک های خیرین نیکو کار در تهیه  بسته های حمایتی، خاطرنشان کرد: در طی ۷ ماه گذشته بالغ بر ۳ هزار بسته حمایتی و معیشتی با ارزش بیش از ۱۳۵میلیارد ریال از محل درآمدهای اوقاف و کمک های خیرین نوع دوست در  شهرستان اسلامشهر تهیه و در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا، نیازمندان و محرومین در این منطقه توزیع شده است.

انتهای پیام / ۶۷۰۲۱ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول