اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

موج سنگین لغو پروازها در آمریکا برای دومین روز متوالی

برای دومین روز متوالی، شب گذشته شرکت «ساوت وست ایرلاینز» آمریکا مجبور شده حدود هزار پرواز خود را لغو کند.

موج سنگین لغو پروازها در آمریکا برای دومین روز متوالی

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی ساوت وست ایرلاینز اعلام کرده که برای دومین روز متوالی شب گذشته مجبور شده 30 درصد از پروازهای خود را لغو کند. اگرچه این شرکت رقم دقیق تعداد پروازهای لغوشده را اعلام نکرده، اما از آنجا که روزانه حدود 3 هزار پرواز دارد، احتمالا تعداد پروازهای لغوشده نزدیک به هزار پرواز است. 

دلیل لغو این پروازها از یک طرف اوضاع نامساعد جوی در فلوریدا و از سوی دیگر اختلال در کنترل ترافیک هوایی در آمریکا عنوان شده است. 

بنا به اعلام یک سایت رهگیری خطوط پروازی این شرکت 1103 پرواز خود را طی شب گذشته لغو کرده و در روز شنبه هم 808 پرواز خود را لغو کرده بود. 

گفته می‌شود دیگر شرکت‌های هواپیمایی در آمریکا هم مجبور شده بودند که به دلایل مشابه پروازهای خود را لغو کنند، اما نکته اینجاست که تعداد پروازهای لغوشده ساوت وست بسیار بیشتر بوده است. 

نکته جالب اینجاست که اتحادیه خلبان‌های ساوت وست اعلام کرده که این لغو پروازها هیچ ربطی به اقدامات این اتحادیه ندارد و خلبانان آن در هیچ اقدامی مرتبط با لغو این پروازها مداخله نداشتند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول