اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تلف شدن ۱۲ رأس گوسفند در مزرعه یونجه مرد سنگدل خوشابی

رئیس شبکه دامپزشکی خوشاب از تلف شدن ۱۲ رأس گوسفند در این شهرستان به دلیل چرای این حیوانات در مزرعه یونجه یک مرد سنگدل خبر داد.

تلف شدن ۱۲ رأس گوسفند در مزرعه یونجه مرد سنگدل خوشابی

محمود ترخاصی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوشاب اظهار کرد: صبح امروز در اقدامی تلخ یکی از اهالی خوشاب با ریختن سم در مزارع باعث تلف شدن ۱۲ رأس گوسفند شد.

رئیس شبکه دامپزشکی خوشاب  با هشدار به دامداران برای جلوگیری از اقدامات خودسرانه مجرمانه و جلوگیری از قانون‌شکنی افزود: یکی از اهالی روستاهای شهرستان خوشاب در اقدامی خودسرانه با ریختن سم در مزارع یونجه باعث تلف شدن ۱۲ گوسفند و بزغاله شد.

وی بابیان اینکه مالک گوسفندان به دلیل رابطه فامیلی با مرد سنگدل از شکایت صرف‌نظر کرده است، بیان کرد: مالک گوسفندان حتی به مراجع قانونی مراجعه نکرده بود و موضوع زمانی آشکار شد که مالک گوسفندان به دنبال دارویی برای درمان مسمومیت گوسفندان بود.

ترخاصی یادآور شد: با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان با حضور درصحنه واقعه علت حادثه بررسی شد و برخی از احشام تلف‌شده موجود برای جلوگیری از خوراک انسانی جمع‌آوری و نابود شد.

گفتنی است؛ پلیس اطلاعات خوشاب در حال بررسی جزئیات بیشتر این موضوع است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول