اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گوهر فوتبال گیلان به اترک بجنورد پیوست

مدافع فصل گذشته سپیدرود رشت در فصل جدید لیگ دو با پیراهن اترک بجنورد در میادین حضور خواهد یافت.

گوهر فوتبال گیلان به اترک بجنورد پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین گوهری بازیکن اسبق تیم ملی و فصل گذشته سپیدرود رشت با امضای قراردادی به اترک بجنورد پیوست. 

گوهری ۲۸ سال سن دارد و زاده رودسر است و در پست‌های دفاع راست و چپ بازی می‌کند و عضو تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران بوده و در جام جهانی زیر ۱۷ سال به میدان رفته و سابقه قهرمانی آسیا را با آن تیم در کارنامه دارد. 

وی فوتبالش را از پایه‌های پگاه آغاز کرد و سپس به سپیدرود پیوست و به جز آن سابقه بازی در لیگ برتر با تیم‌های مس سرچشمه و صبای قم و همچنین حضور در تیم‌های شهرداری تبریز، داماش، شهرداری بندرعباس و شهرداری آستارا را دارد. 

پیش از این گوهری از باشگاه سپیدرود بابت بدهی فصل گذشته خود شکیات کرده بود و در پی شکایت حسین گوهری از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. 

جای سوال است که تیم سپیدرود که از پرداخت مبالغ اندک قرار داد بازیکنان گذشته خود ناتوان است چگونه با برخی بازیکنان قرار داد‌های چند صد میلیونی، بدون پشتوانه بسته است. 

امیدواریم که باشگاه‌های گیلانی در آینده نزدیک با اجرای درست بازاریابی صحیح صنعت فوتبال بتوانند تیم های‌شان را مدیریت کنند و نیازمند بالغ اندک بازیکنان خود نباشد و مهره‌های ارزشمند خود را به راحتی از دست ندهند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول