اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کاهش ۵۰ درصدی جانباختگان تصادفات برون شهری در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش ۵۰ درصدی آمار جانباختگان فوتی برون شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم

کاهش ۵۰ درصدی جانباختگان تصادفات برون شهری در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، سرهنگ مجید یگانه پور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته تاکنون ۱۹۴کیلو و۱۲۵ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده است اظهار کرد: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۲ درصدی را داشته است. 

وی با بیان اینکه در طول این مدت ۲۰۱ طرح عملیاتی در حوزه پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر را داشته ایم افزود: در این رابطه ۱۹۲ نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر از جمله قاچاقچی، خرده فروش و معتادین متجاهر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اجرای طرح های مختلف انتظامی و اقدامات اطلاعاتی افزود: تشدید گشت های خودروی، طرح تشدید شناسایی فروشندگان وعرضه کنندگان موادمخدر و نیز همراهی خوب مردم از عمده ترین دلایل افزایش کشفیات موادمخدر در این شهرستان بوده است. 

این مقام انتظامی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش ۵۰ درصدی آمار جانباختگان فوتی برون شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم که این خود نشان از تلاش همکاران پلیس راهور و تعامل مثبت شهروندان با آنان در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی بوده است. 

وی با تبیین برخی از اقدامات پلیس این شهرستان در پیشگیری از وقوع سرقت های مختلف تصریح کرد: در بازه زمانی ۶ ماهه سال جاری شاهد رشد ۶۱ درصدی افزایش کشفیات سرقت های به وقوع پیوسته در سطح شهرستان هستیم. 

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه دستگیری مجرمان در حوزه‌های مختلف ۱۱ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است، افزود: طی شش ماه گذشته ۲۸۸ سارق حرفه ای در اسفراین شناسایی و دستگیر شده اند که در این زمینه رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های انتظامی گفت: مبارزه با موادمخدر یک موضوع اجتماعی است و باید تمامی آحاد جامعه در این راستا گام بردارند تا نتیجه مطلوب و مفید گرفته شودو در این خصوص نقش رسانه ها بی بدیل و حائز اهمیت است .

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول