اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تحقق ۷۴ درصدی سهمیه اشتغال در رزن

فرماندار رزن از تحقق ۷۴ درصدی سهمیه اشتغال در این شهرستان خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی تا آخرین لحظه و با انگیزه به فکر خدمت به مردم باشند.

تحقق ۷۴ درصدی سهمیه اشتغال در رزن

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، سید رضا سلامتی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رزن اظهار کرد: رزن در ایجاد اشتغال برای ثبت در سامانه رصد رتبه سوم استان را دارد.

وی گفت: از ۷۷۵ نفر سهمیه امسال شهرستان رزن در ۶ ماهه اول سال برای ۵۷۹ نفر معادل ۷۴ درصد شغل ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

فرماندار شهرستان رزن افزود: از این تعداد ۴۰۸ نفر بیمه شده جدید تأمین اجتماعی هستند که اشتغال پایدار محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیکاران شهرستان رزن را بیشتر تحصیلکرده‌های رشته‌های نامرتبط با صنایع شهرستان تشکیل می‌دهد اظهار کرد: طبق درخواست‌های ارسال شده از صنایع کوچک در رزن با کمبود نیروی کار ساده مواجه هستیم.

سلامتی با اشاره به جابجایی احتمالی مسئولین شهرستان رزن گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی تا آخرین لحظه و با انگیزه به فکر خدمت به مردم باشند چراکه در این نظام کار باید برای خدا باشد نه جریان سیاسی.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن در پرداخت تسهیلات کرونا رتبه اول استان را دارد گفت: ۵۹۵ پرونده تسهیلات کرونا به بانک‌های عامل معرفی شده که در مجموع ۹۸ میلیارد ریال تسهیلات کرونا پرداخت شده است.

فرماندار رزن با اشاره به پرداخت تسهیلات توسعه روستایی هم افزود: برای ۵۳۳ پرونده به ارزش ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغال ۱۱۰۹ نفر پرداخت شده است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول